<
Actualitate

Anunț angajare Primăria Mihai Viteazu

Anunț angajare Primăria Mihai Viteazu

PRIMĂRIA COMUNEI MIHAI VITEAZU cu sediul în Comuna Mihai Viteazu  județ Cluj, reprezentată legal prin Viceprimar cu atribuții de primar,Olaru Paul Cristian, în baza prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice Legii nr. 53/2003 Republicată, constatându-se situația de excepție de la măsura suspendării ocupării prin concurs sau examen a posturilor vacante sau temporara vacante, astfel cum este stipulată prin disp. art. VII. alin. 1 și 2 din Ordonanța de urgență nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, organizează:

CONCURS

pentru ocuparea postului contractual de execuție vacant de femeie de servici  – Cod COR 911201 treapta profesionala III pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă – 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână, în cadrul Sala Sport  al Aparatului de specialitate al Primăriei comunei Mihai Viteazu, Județul Cluj

  1. CONDIȚII GENERALE de participare la concurs:

 

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, Republicată și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

  1. ATRIBUTII SPECIFICE POSTULUI :
  2. Abilități de relaționare-comunicare cu întreg personalul unității administrativ- teritoriale;
  3. Abilități de muncă în echipă;
  4. Răspunde de starea de curățenie și igienă în sectoarele repartizate;
  5. Respectă responsabilitățile din fișa postului;
  6. Efectuează alte sarcini trasate de către conducere în limita capacității sale fizice și intelectuale și a programului de lucru.

 

  1. CONDITII DE PARTICIPARE

1.Studii medii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat.

2.Vechime in munca  minim 3 ani

ACTE NECESARE pentru dosarul de înscriere la concurs:

  1. Cerere de înscriere (se va putea obține direct de la Secretariatul Primăriei )
  2. Forma de depunere a documentului la dosar –  original.
  3. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea potrivit legii, după caz. Actul care atestă identitatea va fi prezentat la depunerea dosarului în original, pentru conformitate;
  4. Curriculum vitae – Forma de depunere a documentului la dosar –  original.
  5. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor absolvite și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, după caz. Pentru participarea la concurs și ocuparea postului de – femeie de serviciu, sunt necesare studii liceale  . Actul sau actele care atestă nivelul studiilor va fi/vor fi prezentat/e  la depunerea dosarului în original, pentru conformitate;
  6. Carnetul de muncă, extras din REVISAL sau, după caz, adeverințe care să ateste vechimea în muncă, în meserie sau, după caz în specialitatea studiilor, in copie. Actul sau actele care atestă vechimea în muncă va fi/vor fi prezentat/e la depunerea dosarului în original, pentru conformitate. Pentru participarea la concurs este necesară o vechime în muncă de minim _3_ani
  7. Cazierul judiciar, in original;
  8. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare de medicina muncii abilitate, cu cel puțin 6 luni anterior derulării concursului. Forma de depunere a documentului la dosar – original.

Nota! Documentele se depun la sediul Primăriei Mihai Viteazu.

 

 

ETAPELE DE DERULARE A CONCURSULUI:

 

  1. Afișarea Anunțului de concurs: 08.2024
  2. Depunerea dosarelor de înscriere la concurs: de la data de 30.08.2024 până la data 16.09.2024, ora 16:00;
  3. Afișarea rezultatului verificării dosarelor de concurs:09.2024. Comunicarea rezultatului se va realiza prin afișare la Avizierul Primăriei Mihai Viteazu și postarea concomitentă pe site-ul oficial al Primăriei – www.primariamihaiviteazu.ro
  4. Formularea Contestațiilor la rezultatul verificării dosarelor de participare la concurs: până la data de 19.09.2024, ora 13,30
  5. Soluționarea și afișarea rezultatului contestațiilor:09.2024, ora 16,00. Comunicarea rezultatului se va realiza prin afișare la Avizierul Primăriei Mihai Viteazu și postarea concomitentă pe site-ul oficial al Primăriei – www.primariamihaiviteazu.ro ;

  1. Derularea efectivă a probelor de concurs, după cum urmează:

 

PROBA SCRISĂ:

 

Data susținerii probei scrise : 23.09.2024, ora 10:00, la sediul Primăriei Mihai Viteazu

Rezultat proba scrisă: data de 23.09.2024, ora 16:00 Comunicarea rezultatului se va realiza prin afișare la Avizierul Primăriei Mihai Viteazu și postarea concomitentă pe site-ul oficial al Primăriei – www.primariamihaiviteazu.ro

Termenul de formulare contestații: până la data de 24.09.2024,  ora 16:00

Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor la proba scrisa : 25.09.2024, ora 16:00. Comunicarea rezultatului se va realiza prin afișare la Avizierul Primăriei Mihai Viteazu și postarea concomitentă pe site-ul oficial al Primăriei – www.primariamihaiviteazu.ro

 

BIBLIOGRAFIE

 

  • Constituția României, art.1-6,art 12-14,art.41 si art. 57
  • Ordinul Ministerului Sănătății nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sănătate publica privind mediul de viață al populației
  • Legea nr. 53/2023 republicata, cu modificările si completările ulterioare art.5-9,art.10-102.
  • Legea nr. 319/2006  a securității si sănătății in munca, cu modificările si completările ulterioare.

PROBA DE INTERVIU:

 

   Data susținerii probei de interviu:27.09.2024, ora 10.00 la sediul Primăriei Mihai Viteazu

Afișarea rezultatului probei de interviu: 27.09.2024, ora 13:30 Comunicarea rezultatului se va realiza prin afișare la Avizierul Primăriei Mihai Viteazu și postarea concomitentă pe site-ul oficial al Primăriei – www.primariamihaiviteazu.ro

   Contestații la proba de interviu: până la data de  30.09.2024, ora 14:00

Afișarea rezultatului la contestații și a rezultatului final al Concursului: 01.10.2024,

Comunicarea rezultatului se va realiza prin afișare la Avizierul Primăriei Mihai Viteazu și postarea concomitentă pe site-ul oficial al Primăriei – www.primariamihaiviteazu.ro

Nota! Prezentul grafic de derulare a probei interviu  va putea suferi modificări în situația în care candidatul sau candidații declară și solicită în mod expres, scris, Comisiei de concurs renunțarea la opțiunea/dreptul de a  formula contestație.

                         

Descrierea probei de Interviu:

În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.

Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:

  1. abilități și cunoștințe impuse de funcție;
  2. capacitatea de analiză și sinteză;
  3. motivația candidatului;
  4. comportamentul în situațiile de criză;
  5. abilități de comunicare;
  6. inițiativă și creativitate.

 

Notă! În vederea respectării dreptului de egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii, astfel cum este stipulat prin disp art. 7 din Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, vă informăm că la concurs poate participa orice persoană care îndeplinește condițiile, indiferent de sex – bărbat sau femeie.

 

Date contact: relații suplimentare la nr. de telefon 0264/329101, Compartimentul Secretariat , Juridic si Resurse Umane, doamna Adela Maria Fătușan

Viceprimar cu atribuții de primar, Olaru Paul Cristian

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS