În contextual temei anului rotarian actual care vizează educaţia, Club Rotary Câmpia Turzii şi-a propus să sprijine învăţământul din municipiul Câmpia Turzii prin modernizarea unui laborator şcolar sau săli de clasă din unul din colegiile/şcolile generale/grădiniţele/creşele din localitate.
Astfel, în data de 4 noiembrie 2016, Club Rotary Câmpia Turzii a organizat balul anual de caritate, bal aflat la a treia ediţie. Suma strînsă cu ocazia acestui bal, aproximativ 20.000 RON, a fost utilizată pentru modernizarea unui laborator şcolar la una din şcolile generale din localitate.
Club Rotary Câmpia Turzii, a desemnat școala ”Avram Iancu” din Câmpia Turzii câștigătoarea finanțării acestui proiect, al cărui scop principal este sprijinul educației acordate tinerilor elevi.
“Rotary Câmpia Turzii susține excelența. Anul acesta tema Rotary Câmpia Turzii a fost învățământul, astfel că pe 4 noiembrie 2017 am organizat un bal de caritate. Am anunțat înainte toate organismele de învățământ la nivel local, și le-am propus un concurs pe proiecte. Școala Avram Iancu a câștigat concursul, a fost cel mai bun proiect. Membrii Rotary l-au votat în unanimitate. Proiectul constă în dotarea a două săli de clasă cu echipamente de fizică, biologie, chimie. Le mulțumim celor de la Avram Iancu pentru profesionalism și le urăm succes”, a declarat Doru Chiper, președintele Rotary Câmpia Turzii.
“Considerăm proiectul Clubului Rotary ca o oportunitate extraordinară pentru școala noastră, pentru care le mulțumim. Sperăm ca elevii nostri să aducă premii, la fizică, la chimie, şi, de ce nu, acești elevi să fie viitorii ingineri ai orașului. Noi vă mulțumim, copiii sunt foarte bucuroși, noi am considerat că dotarea unui laborator de științe este foarte important pentru a lega învățarea teoretică de cea practică. Sperăm să onorăm proiectul dumneavoastră și să fiți mândri de ceea ce ați investit. Este extraordinar că cineva se implică și că acordă sprijin pentru copiii care doresc să învețe și doresc să facă performanță”, a menționat directoarea şcolii, profesor Ana Popescu.