<
Actualitate

Turda. Dezbatere privind stabilirea impozitelor pentru autovehiculele grele de marfă cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone pe anul 2025

Turda. Dezbatere privind stabilirea impozitelor pentru autovehiculele grele de marfă cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone pe anul 2025

Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ

 Astăzi, 15.10.2024, PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TURDA anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:

proiect de hotărâre nr. 204 / 15.10.2024  privind stabilirea impozitelor pentru autovehiculele grele de marfă cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone pe anul 2025.

Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:

  • referatul de aprobare nr. 149842/14.10.2024 al inițiatorului cu privire la stabilirea impozitelor pentru autovehiculele grele de marfă cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone pe anul 2025;
  • raportul de specialitate nr. 525/14.10.2024 al Direcției Impozite și Taxe Locale cu privire la stabilirea impozitelor pentru autovehiculele grele de marfă cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone pe anul 2025;
  • textul complet al proiectului de hotărâre privind stabilirea impozitelor pentru autovehiculele grele de marfă cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone pe anul 2025.
  • anexa proiectului – Tabloul cuprinzând nivelurile impozitelor pentru autovehiculele grele de marfă cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone pe anul 2025 care se stabilesc, se actualizează sau se ajustează, după caz, de către Consiliul Local al Municipiului Turda, în limitele și condițiile titlului IX din Legea nr. 227/2015 – Cosul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
  • anexa proiectului – Rata de schimb a monedei euro, publicată de către Banca Centrală Europeană la 30 septembrie 2024 în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (C/2024/5035);

Documentaţia poate fi consultată:

  • pe pagina de internet a instituţiei, la adresa www.primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice;
  • la sediul instituţiei Primăria Municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 28;
  • proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Compartiment Relația cu Cetățenii – registratura ghişeului unic al Primăriei Primăriei Municipiului Turda, în intervalul 15.10.2024 – 27.11.2024, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în perioada 16.10.2024 – 31.10.2024:

– ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: impozite.taxe@primariaturda.ro;

– prin poştă, pe adresa Primăria Municipiului Turda, Municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 28, jud. Cluj;

– la registratura ghișeului unic al Primăriei Municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 31-33, de luni până joi între orele 08.00 – 15.00 și vineri între orele 08.00 – 12.30.

Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind proiectul de hotărâre nr. 204/ 15.10.2024  referitor la stabilirea impozitelor pentru autovehiculele grele de marfă cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone pe anul 2025“

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.primariaturda.ro la secţiunea „consiliul local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice”;

Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă.

Pentru informaţii suplimentare, persoane de contact: Sălăgean Gabriela – director executiv Direcția Impozite și Taxe Locale din în cadrul Primariei Municipiului Turda.

Prezentul anunţ a fost afişat la data de 15.10.2024.

PRIMAR, Cristian Octavian Matei

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS