1.Informaţii generale privind autoritatea contractantă, precum: denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, datele de contact, persoana de contact:
Municipiul Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, Turda, județul Cluj, telefon 0264313160, fax 0264.317081, e-mail: contact@primariaturda.ro, patrimoniu.gis@primariaturda.ro
- Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului asupra cãruia se va constitui dreptul de superficie cu titlu oneros:
Obiectul licitaţiei publice este constituirea dreptului de superficie cu titlu oneros asupra imobilului teren, proprietate privată a municipiului Turda, în suprafață de 311 mp, situat în Turda, str. Drumul Ceanului nr. 9A, cu număr cadastral 65312.
Procedura de constituire a dreptului de superficie cu titlu oneros se face conform Hotărârii Consiliului Local nr. 279/22.12.2022.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1 Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Persoanele interesate pot obţine un exemplar al documentaţiei de atribuire înaintând o solicitare în acest sens Primăriei municipiului Turda.
3.2 Denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Serviciul Evidența Patrimoniu din cadrul primăriei municipiului Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 31-33, județul Cluj (Biroul Unic – fosta poștă)
3.3 Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea documentaţiei: 50 de lei, se va achita numerar la casieria Primăriei muncipiului Turda sau prin O.P., în contul RO61TREZ21921360250XXXXX.
4.Informatii privind ofertele
4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 02.03.2023, ora 14:30
4.3 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Sediul primăriei municipiului Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 31-33, județul Cluj (Biroul Unic – fosta poștă).
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original
- Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 03.03.2023, ora 10:00 la sediul primăriei municipiului Turda.
- Instanţa competentă în soluţionarea eventualelor litigii: Tribunalul Cluj, localitatea Cluj Napoca, Calea Dorobanţilor, nr. 2-4, judeţul Cluj, 0264-596111, tr-cluj-reg@just.
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 08.02.2023.
PRIMAR MATEI OCTAVIAN CRISTIAN