„Dragi turdeni,
În acest an ne dorim să readucem magia Crăciunului în orașul nostru prin organizarea Târgului de Crăciun. În cazul în care condițiile sanitare impuse la nivel național ne vor permite, târgul va avea loc în Parcul Central, în perioada 05.12.2021-19.12.2021, iar accesul se va face pe baza certificatului verde (în perimetrul unde vor avea loc evenimente).
Pe această cale, anunțăm comercianții care doresc să-și expună marfa la căsuțele din lemn din cadrul târgului procedura de participare:
➡ depunere cerere (care poate fi descărcată de aici https://bit.ly/3CpIR97)
Vă rugăm să specificați în cerere: categoria de produse pe care le comercializați, perioada în care doriți să participați. De asemenea, vă rugăm să anexați cererii și copia după certificatul de înregistrare al firmei.
Dosarul poate fi depus în perioada 19.11.2021-26.11.2021, pe adresa de e-mail, patrimoniu.gis@primariaturda.ro sau la Biroul Unic.
Pentru buna desfășurare a târgului vom respecta măsurile igienico-sanitare impuse în acest moment privind limitarea răspândirii virusului Covid-19.
Împreună retrăim Crăciunul de odinioară.