Începând de mâine, 18 mai 2022, în intervalul oral 11:00-13:00, reprezentanții Casei Județene de Pensii Cluj vor fi prezenți la Primăria Municipiului Câmpia Turzii, în cadrul audiențelor săptămânale.
Se preiau și dosare pentru acordarea indemnizației prevăzută de Legea nr.154/2021 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 105/1999 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate de către regimurile instaurate în România cu începere de la 6 septembrie 1940 până la 6 martie 1945 din motive etnice, pentru solicitanții care au domiciliul în raza municipiului Câmpia Turzii.
Pentru depunerea acestor dosare documentele se prezintă în original și copie.
Dosarele se depun personal. În situația în care din motive întemeiate solicitantul nu se poate prezenta personal, actele se pot depune prin mandatar desemnat prin procură notarială.
Vă rugăm să aveți în vedere că drepturile se acordă și se plătesc începând cu data de 1 ianuarie 2023, indiferent de data depunerii dosarului în intervalul de timp până la data de 31.12.2022.
Mâine, la Primărie va fi prezentă doamna Sălciuan Mariana Nicoleta, director executiv Casa Județeană de Pensii Cluj, urmând ca miercuri, 25 mai, să fie prezent domnul Oroian Nistor Lucian, Șef Serviciu Casa Locală de Pensii Turda.
Direcția Relații cu Comunitatea.