Salina Turda este prezenta in aceste zile la Targul International de Turism de la Madrid – FITUR 2020. Prezenta la acest targ face parte din strategia de promovare a obiectivului turdean, tot mai vizibil pe piata internationala de turism.
În perioada 22 – 26 ianuarie, companii și profesioniști din întreaga lume s-au reunit la Madrid pentru a arăta și a descoperi cele mai bune inovații din industria turismului, dezvoltarea durabilă și tehnologică fiind una dintre cele mai importante probleme ale acestei ediții. Coreea de Sud vine ca țară parteneră a târgului.
FITUR este prima întâlnire a anului pentru firmele din turism din lume și târgul principal pentru piețele din America Latină . Târgul internațional de turism de la Madrid sărbătorește cea de-a 40-a ediție în această săptămână, cu participarea a 11.040 de companii din 165 de țări și regiuni ale lumii, peste 142.000 de vizitatori comerciali și peste 110.000 de vizitatori ai publicului larg.
Potrivit reprezentanților ANT, la târgul de la Madrid, România va fi promovată ca destinație complexa, ecoturism, turism rural, city-break si turism de aventură, fiind aduse în atenția publicului larg si a specialistilor din turism toate zonele țării.