Consiliul local al municipiului Turda, întrunit în şedință extraordinară în data de 13 martie 2020, a luat în dezbatere poiectul de hotărâre privind aprobarea prelungirii contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare din municipiul Turda, cu nr.4178/13.03.2012.
Serviciile de salubrizare fac parte din sfera serviciilor comunitare de utilitate publică şi cuprind totalitatea acțiunilor şi activitățiilor de utilitate publică, de interes economic şi social general desfăşurate la nivelul unităților administrative teritoriale, sub controlul, conducerea sau coordonarea autorităților administrației publice locale, în scopul de a asigura un serviciu efficient de întreținere a domeniului public.
La data de 13 februarie a fost încheiat contracutl de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare din municpiul Turda, cu nr. 4178/13.03.2020 între Consiliul Local al municipiului Turda în calitate de concedent şi Societatea Domeniul Public S.A. în calitate de Concesionar.
Conform contractului şi a actelor modificatoare serviciile publice de salubrizare, prestare constau în:
-activități de măturat, spălat, stropire şi întreținerea căilor publice.
– activități de curățenie şi transport al zăpezii de pe căile publice şi menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau îngheț.
Poiectul a fost aprobat în Consiliul Local cu 18 voturi pentru, din totalul de 21 prezenți la şedintă, diferența de voturi constând în consilierii care nu au participat la vot. Această prelungire este valabilă un an de zile de la data hotărârii.