Recomandările din partea clienților sunt cel mai bun etalon al calității, mai ales în domeniul serviciilor, de aceea au reprezentat întotdeauna o metodă de a analiza dacă și unde avem lucruri de îmbunătățit.
Iată ce spune unul dintre colaboratorii noștri
,,Am început colaborarea cu Arhivatorul în cursul anului 2019 și suntem mulțumiți de serviciile oferite. Contactarea s-a derulat fără probleme, am primit un răspuns prompt și profesional la solicitările formulate. Preluarea documentelor a decurs în condiții foarte bune, conform celor agreate în avans.
În situația în care am avut nevoie de unele documente sau dosare care erau păstrate în arhivă, actele ne-au fost trimise în termen scurt. Recomand considerarea unei colaborări cu Arhivatorul pentru profesionalismul cu care ne-au răspuns solicitărilor.’’
Laura Bartha, HR Manager, Sanex SA
Dacă aveți nevoie de informații legate de o posibilă colaborare cu Arhivatorul și serviciile de arhivare a documentelor, vă invităm să completați formularul din link https://bit.ly/2LVcevW