Pe perioada decretării stării de urgență pe teritoriul României, s-au preluat doar cereri pentru eliberarea actelor de identitate pierdute, furate sau distruse. Totodată, valabilitatea actelor de identitate care urmau să expire a fost prelungită cu 90 de zile.
Din aceste motive, numărul solicitărilor de eliberare a noilor acte de identitate a crescut considerabil, odată cu trecerea din stare de urgență, în stare de alertă.
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor, primarul Municipiului Câmpia Turzii, Dorin Nicolae LOJIGAN, a propus prelungirea programului de preluare a cererilor privind eliberarea noilor documente de identitate.
Astfel, în perioada 28.05.2020 – 31.12.2020, Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Câmpia Turzii – structura Evidenţa Persoanelor, va avea următorul program de lucru cu publicul:
• Preluări cereri : Luni: 8.30 – 15.30
Marţi: 8.30 – 15.30
Miercuri: 8.30 – 15.30 şi 16.30 – 18.30
Joi: 8.30 – 15.30
• Eliberări acte de identitate: Luni – Joi: 13.30 – 16.00
Vineri: 9.00-13.00.
„Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a
Persoanelor Municipiului Câmpia Turzii deservește atât municipiul nostru, cât și alte 7 comune din jur. Din acest motiv, consider că este imperios necesar ca programul serviciului să fie prelungit, pentru a face față solicitărilor venite din partea cetățenilor, ale căror acte de identitate au expirat și au nevoie să și le înnoiască.
Mereu am fost de părere că rolul administrației publice locale este aceea de a oferi servicii publice de înaltă calitate cetățenilor și, din acest motiv, consider că prelungirea programului destinat preluării de cereri a Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor este un act de normalitate, venit în beneficiul populației.”, declară Dorin Nicolae LOJIGAN, primarul Municipiului Câmpia Turzii.
Direcția Relații cu Comunitatea