<
Actualitate

Primăria Comunei Mihai Viteazu: ANUNT DE PARTICIPARE

ANUNT DE PARTICIPARE Nr.  3362 / 22.03.2022

Consiliul Local al Comunei Mihai Viteazu anunta acordarea de finantari nerambursabile de la bugetul local pentrua ctivitati nonprofit de interes local, pentru anul 2022, domeniul ONG-uri si CULTE RELIGIOASE.

  1. Autoritatea contractanta – Comuna Mihai Viteazu – Consiliul Local, cu sediul in localitatea Mihai Viteazu, str. Transilvaniei, nr. 147, jud. Cluj, cod fiscal 4378832, telefon: 0264329101, fax 0264 286101, e-mail: primaria@primariamihaiviteazu.ro

Reglementari juridice privind acordarea sprijinului financiar în temeiul Legii nr.350/2005  actualizata  privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi non profit de interes general, H.C.L Mihai Viteazu nr. 17.08.02.2022 privind aprobarea Bugetului general de venituri si cheltuieli al Comunei Mihai Viteazu, H.C.L nr.15/25.02.2014 privind aprobarea ghidului solicitantului cultura, tineret, HCL nr. 20/17.03.2015 privind finantarea cultelor religioase, O.G. nr. 82/2001, H.G. nr. 1470/2002.

  1. Institutii/persoane fizice eligibile: ONG-uri si culte religioase constituite si recunoscute potrivit legii romane.
  2. Domeniile pentru care se acorda finantare: ONG-uri si culte religioase.
  3. Actiuni eligibile: actiunile trebuie sa se deruleze conform specificatiilor din ghidul de finantare, respectiv contractul de finantare nerambursabila incheiat intre autoritatea contractanta si beneficiar.
  4. Durata proiectelor: anul 2022.
  5. Bugetul programului: Suma alocata pentru ONG-uri  este de 30.000 lei si pentru  culte religioase- 166. 000 lei, finantarea asigurata de Consiliul Local al comunei Mihai Viteazu va fi de maxim 90% din bugetul total al proiectului.
  6. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul Primariei comunei Mihai Viteazu-www.primariamihaiviteazu.ro – Sectiunea Programe si strategii europene, ghid cultura/tineret si culte religioase 2022.
  7. Depunerea documentatiei: solicitantul va depune documentatia completa la Registratura Primariei Mihai Viteazu, str. Transilvaniei, nr. 147, pana la data de 26.04.2022, ora 14.
  8. Evaluarea si selectia proiectelor se va face de catre o comisie de evaluare si selectionare, constituita prin Dispozitia primarului . La incheierea procedurii de evaluare si selectionare, se va afisa pe site-ul Primariei comunei Mihai Viteazu – www.primariamihaiviteazu.ro rezultatul selectie precum si fondurile alocate.
  9. Documentatia va fi depusa obligatoriu in 2 exemplare (original si copie) . Nerespectarea acestei cerinte duce la excluderea cererii de finantare din cadrul procedurii.

Primar, Zeng Ioan.

Intocmit de consilier fonduri europene

Cindea  Gabriela

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS