<
Actualitate

Pe toată perioada stării de urgență, toate instituțiile publice își vor organiza și desfășura activitatea de relații cu publicul doar prin e-mail și telefon

COMUNICAT

Conform art. 3 din Ordinului nr.721/25.03.2020 emis de catre ministrul muncii si protectiei sociale: ” Pe toata perioada starii de urgenta, toate institutiile publice isi vor organiza si desfasura activitatea de relatii cu publicul doar prin e-mail si telefon, in mod obligatoriu. In situatia in care cetatenii se prezinta la sediul institutiei, acestia vor fi indrumati sa utilizeze numarul de telefon sau e-mailul pus la dispozitie de catre institutie in acest scop.”

Prin urmare, persoanele fizice si juridice, care doresc sa se adreseze instituitiei noastre o pot face prin e-mail la adresa : itmcluj@itmcluj.ro, sau la numerele de telefon : 0264-598407, 0264-598648 (de luni pana joi intre orele 8.30-16.30, vineri intre orele 8.30-14.00).

Obtinerea parolei Revisal si transmiterea primului contract de munca se va face prin e-mail la adresa : itmcluj@itmcluj.ro. In adresa de trimitere va rugam sa mentionati numarul de telefon al administratorului societatii si adresa de e-mail.

Daniel Octavian Pacurariu

Inspector Sef

Corina Gavrilut

Purtator de cuvant

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS