<
Actualitate

Napolact promovează produsele românești. Povestea lui Ovidiu Onișor – fermier din Viișoara

O campanie interesantă de marketing a fost pornită de Napolact, prin care sunt promovați fermierii români iar consumatorii sunt încurajați să cumpere produse românești. Așa se face că de un timp pe sticlele de lapte de la Napolact putem citi de pildă:  „Gustul laptelui din satul Viișoara”.

Povestea laptelui din Viișoara așa cum este prezentată de Napolact:

„Undeva în Cluj, pitit printre dealuri, la malul Arieșului, stă în tihnă satul Viișoara. Încă de la primul cântat al cocoșului, ferma de lapte își începe activitatea. Cu pricepere și răbdare, fermierii din Viișoara își îngrijesc văcuțele lor dragi, zi de zi. Așa avem un lapte cu gust bogat și autentic. Așa cum se cuvine! GUSTUL LAPTELUI de la Napolact are grăsime variabilă cuprinsă între 3.7- 4.1% – EXACT AȘA CUM O DAU VĂCUȚELE”, se arată în prezentarea fermei din Viișoara.

Despre povestea fermierului care aduce laptele autenthic în casele noastre urmăriți video de mai jos:

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS