Vă anunțăm că, începând de astăzi, 27.02.2024, solicitările pentru înscrierea în audiență pot fi depuse fizic, la camera 16, din cadrul primăriei, conform următorului program:
Luni – Joi, în intervalul orar 08:00-14:30
Vineri, în intervalul orar 08:00-12:00
De asemenea, aceste solicitări se pot realiza și online, accesând următorul link: https://primariaturda.ro/cerere-de-inscriere-in-audienta
Important!
Cetăţenii sunt îndrumaţi să ofere informaţii cu privire la solicitările ce urmează a fi discutate în cadrul audienţelor precum şi datele lor de contact.
Înscrierea în audienţe se pot face doar pentru problemele care intră în competenţa Primăriei Municipiului Turda şi care pot fi soluţionate în cadrul legal de către executivul Primăriei.
PROGRAM AUDIENŢE
Primar CRISTIAN OCTAVIAN MATEI
Miercuri de la ora 14:00
Viceprimar PÂRLEA DANIELA
Joi de la ora 10:00
Secretar MĂRGINEAN MIHAELA
Luni de la ora 10:00
Şef serviciu:MUNTEANU SORINA
Marţi de la ora 14:00
Director executiv:GĂINĂ OVIDIU
Marţi de la ora 10:00
Şefseviciu: FÂNTÂNĂ MARIN
Marti şi joi: ora 10:00
Biroul de presă