Laboratorul Emanuela, cu o vechime de peste 15 ani în domeniul cofetăriei, și-a deschis porțile și la Câmpia Turzii. O varietate mare de produse care mai de care mai delicioase și colorate, parfumate și inedite.
Laboratorul Emanuela are o experiență de peste 15 ani, iar talentul, pasiunea pentru dulce, inovația și seriozitatea cu care este tratat fiecare client a făcut din acest laborator să se regăsească în preferințele clienților din Târgu Mureș. Ei bine, Laboratorul Emanuela își începe aventura la Câmpia Turzii într-o locație foarte șic. Unde? Peste drum de sediul Poliției Locale a municipiului Câmpia Turzii. Strada 1 Decembrie 1918 3-5.
Prăjituri tradiționale, blaturi pufoase și moi, mouse-uri din cea mai fină ciocolată, combinații de arome, bunătăți de toate felurile, toate acestea le puteți găsi la Laboratorul Emanuela.
Echipa de profesioniști ai Laboratorul Emanuela vin cu noutăți pentru d-voastră, cu o gamă variată de preparate dulci pentru diferite ocazii: torturi personalizate pentru evenimente, torturi pentru nuntă, torturi personalizate pentru copii, candy bar nuntă, gustoasele prăjituri de casă, mini tortulețe etc. etc.
În acest context, am vrut să vedem cine se află în spatele acestui bussnies-ul și ce gânduri are cu Laboratorul Emanuela.
Rep.: Să ne spui câteva detalii despre tine și despre istoricului companiei…
Alin Nealcoș: Numele meu este Alin Nealcoș, am 30 de ani, sunt căsătorit, am un copil de 8 ani. Tatăl meu se trage din Câmpia Turzii, soția mea este născută în Câmpia Turzii. Noi am început bussnies-ul acum 15 ani, Părinții mei au început această afacere acum 15 ani și în urmă cu 5 ani ne-a predat-o nouă, generației mai tinere, să ne ocupăm de ea și să o facem să meargă mai bine. Eu zic că în 5 ani de zile ne-am ridicat la nivelul așteptărilor lor.
Rep.: De ce ai ales să vii în Câmpia Turzii?
Alin Nealcoș: Are legătură cu ceea ce ziceam înainte, cu faptul că ne tragem, oarecum, din Câmpia Turzii. Îmi place foarte mult mediul, oamenii mi se par mult mai calzi și mai deschiși, iar faptul că ai neamuri aici, oarecum te încurajează în caz că se întâmplă ceva.
Rep.: De ce „Emanuela”. De unde vine numele?
Alin Nealcoș: Emanuel este un termen care în limba ebraică înseamnă „Cu noi este Dumnezeu”, mama mea fiind o femeie foarte credincioasă a căutat un nume care să simbolizeze ceva, să reprezinte ceva. Mama a mai pus un „a” la final să sune a laborator de prăjituri.
Rep.: Cum stați cu comenzile pentru sărbătorile pascale?
Alin Nealcos: Sunt impresionat de cum s-au mobilizat oamenii din Câmpia Turzii, să dea comenzile din timp. Noi avem mentalitatea să nu refuzăm nici o comandă, practic facem tot posibilul și lucrăm peste program astfel încât să livram și ultima comandă venită chiar în ultimul ceas. Ne gândim chiar și la cei ca tine, care uită să dea comenzi și vin în ultima zi să întrebe daca mai avem prăjitură la liber. La noi, cu siguranță, de sărbători vor fi prăjituri și la liber pentru cei care nu își dau comenzile din timp.
Rep.: Cu ce se poate delecta lumea din zonă în această frumoasă locație?
Alin Nealcoș: De la prăjiturele tradiționale cu care am crescut și pe care le-am preluat de la părinți și am vrut cu tărie să le păstrăm în gama de produse, produse contemporane cum ar fi monoporțiile, mouse-uri, eclere, tot felul de arome și gusturi, mini prăjituri, torturi personalitate la comandă. Practic, oferim de toate pentru toți. Tot ce există în domeniul nostru avem, dacă nu există la vitrină se poate comanda la telefon sau aici în locație.
Rep.: Furnizezi prăjituri pentru cele mai frumoase evenimente ale vieții: nunți, botezuri, aniversări, majorate?
Alin Nealcoș: Da. De fapt, noi prin acest aspect ne-am diferențiat de concurență în Târgu Mureș, prin faptul că ne dăm peste cap pentru clienți să le oferim și servicii de calitate nu doar produse. Fie că este vorba de un botez, majorat sau nuntă, oferim de la tort pentru eveniment, candy bar, (avem veselă proprie și aranjăm masa cu personal calificat), nu externalizăm nimic, totul facem intern astfel încât lucrurile să se întâmple la calitatea și standardele pe care le dorim noi. De asemenea, oferim mărturii și pachete de dat acasă- oferim servicii all inclusive în materie de dulce.
Rep.: Recent a fost la BallroomMilexim o degustare foarte mare, peste 50 de perechi de miri au participat. Voi ați asigurat partea dulce a evenimentului prin colaborarea pe care ați început-o și cu BallroomMilexim. Cum au reacționat mirii prezenți?
Alin Nealcoș: În primul rând, toată întâmplarea cu Milexim-ul a fost surprinzătoare. În primul weekend de când am deschis cofetăria, doamna Cozmina Copil, managerul BallroomMilexim, a intrat să vadă locația. Eu fiind genul prietenos am intrat repede in vorbă cu ea și în câteva zile, din discuții în discuții, ne-am dat seama că ne potrivim ca și colaborare. Ne-au invitat să venim la degustare și pe această cale vreau să îi mulțumesc că ne-a dat sansa asta și a avut încredere în noi. Mirii, oameni faini și calzi, majoritatea nu ne cunoșteau. Am discutat cu ei, mulți s-au înscris la o degustare gratuită aici la cofetărie. Plăcut surprins de ceea ce s-a întâmplat acolo, locația este una specială.
Rep.: Alin, de ce ar trebui să alegem Laboratorul Emanuela și nu concurența?
Alin Nealcoș: E greu să te diferențiezi ca și produs, în ideea în care rețete se găsesc la un simplu search pe Google. Cu ceea ce îmi place mie să cred că ne diferențiem este seriozitate și responsabilitate, în sensul în care știu că atunci când oamenii muncesc mult fac greșeli și știu că și noi o să facem greșeli, fie că e vorba de comenzi, fie că e vorba de prăjituri sau servicii. Ideea e ca la noi ai garanție 100% că dacă se întâmplă ceva, primești banii înapoi și mai mult decât atât primești un produs construit de la zero. Noi nu vrem, în niciun caz, ca clienții să plece nemulțumiți de la noi. Greșeli se întâmplă, doar cei care nu muncesc nu greșesc, dar vreau ca lumea să știe că suntem 100% asumați, și în cazul în care se întâmplă ceva, ei nu au nici o frică că rămân păgubiți sau că cineva i-a înșelat. Este foarte important ca oamenii să plece mulțumiți.
Rep.: Îți doresc să ai succes și mai mult ca sigur o să fie bine. Dacă dorești să lansezi un mesaj pentru clienți…
Alin Nealcoș: Mulțumesc pentru ajutor și sprijin și sper ca episodul doi să îl facem în laboratorul de producție. Dragi clienți, aș vrea să vă mulțumesc, pentru că deși este o locație nouă, ați avut încredere să intrați, să ne vizitați și lucrul acesta ne-a dat curajul să facem în continuare lucrurile exact cum trebuie, asta înseamnă că suntem pe drumul cel bun. Doresc să vă anunț că urmează să deschidem o terasă pentru ca voi să puteti să stați și să serviți o prăjitură. Să știți că ținem cont de cererile voastre și încercăm ca până în luna mai să deschidem terasa. În acest moment avem servicii „togo”, nu se pot servi prăjiturele în locație. Ce să zic, gustați #lingurițădebunătate de acum și mult timp înainte.