In contextul sprijinirii măsurilor preventive legate de situația creată de noul COVID-19 și instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul României, Compania de Apă Arieș informează utilizatorii despre următoarele măsuri:
Birou Unic relații clienți
Program casierii
Casieriile CAA sunt deschise și au, din data de 18.03.2020, următorul program: LUNI – VINERI – 08.00 – 16.00 dar recomandăm utilizatorilor evitarea deplasărilor la casieriile societății din Turda și Câmpia Turzii. In cazul în care deplasarea la casieriile societății din Turda și Câmpia Turzii nu poate fi evitată, facem un apel în vederea respectării regulilor de distanțare socială și informăm utilizatorii că societatea noastră a luat măsurile necesare de protecție atât a clienților cât și a angajaților prin dezinfectarea și igienizarea zilnică a spațiilor unde se desfășoară activitatea, prin instalarea de dispensere cu dezinfectant pentru mâini și dotarea cu echipament de protecție.
Plăți facturi
În această perioadă utilizatorii sunt rugați să utilizeze modalitățile alternative de plată, internet banking, debit direct s.a.m.d Facturile pot fi achitate prin intermediul punctelor de încasare: Paypoint, Payzone, și un-doi Centru de plăți din tot arealul de deservire și prin bancă în conturile:
Banca Transilvania Turda : cont RO93BTRL05101202A7261701; Banca Transilvania Câmpia Turzii : cont RO66BTRL05101202A7261702; Banca Comercială: Cont RO17RNCB0110072404740001; Trezorerie: Cont RO30TREZ2165069XXX022746
Citiri contoare și facturare
Se vor efectua citirile apometrelor asociaților de proprietari, persoanelor juridice precum și la branșamentele dotate cu contoare ce permit telecitirea (citirea de la distanță).
Consumatorii din cadrul asociațiilor de proprietari care au separare de instalație prin montare contor pe casa scării pot transmite indexul contoarelor prin mijloacele comunicare alternative apelând numerele de telefon: Turda 0264.311.771, Câmpia Turzii: 0264.366.305, între orele 08.00-15.00, email office@caaries.ro, site www.caaries.ro prin intermediul formularului de contact.
In lipsa comunicării indexului, serviciul va fi facturat, automat, în baza mediei consumurilor din lunile anterioare.
Dispecerat CAA/Semnalarea de avarii
Pentru a transmite eventualele situații de disfuncționalități ale sistemului de alimentare cu apă sau de canalizare dispeceratul CAA stă la dispoziția dumneavoastră la numerele de telefon: Turda: telefon 0264.311.771, mobil: 0732.920.086; Câmpia Turzii: 0264.366.305, mobil: 0736.663.118.
Dispeceratul poate fi contactat și prin e-mail: dispecerat@caaries.ro .
Informare
Toate noutățile despre activitatea societății noastre le puteți găsi pe site-ul www.caaries.ro sau pe pagina de Facebook(www.facebook.com/compania de apa aries).
Compania de Apă Arieș a întreprins toate măsurile necesare pentru ca activitatea de furnizare a apei potabile și de canalizare să nu aibă de suferit din cauza situației creată de noul COVID-19 și instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul României. Societatea noastră are pregătite echipe, utilaje și materiale în vederea asigurării serviciilor în întreaga arie de operare astfel încât fiecare utilizator să aibă în permanență apă la robinet.
În perioada următoare nu vor fi executate debranșări sau lucrări care să ducă la sistarea furnizării apei, excepție făcând situațiile neprevăzute, generate de avarii, caz în care echipele CAA vor acționa cu celeritate în vederea remedierii acestora în cel mai scurt timp posibil.
Stațiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale și substanțe utilizate în procesele de potabilizare iar personalul este dotat cu echipament și instruit pentru situațiile excepționale ce pot apărea pe fondul unei eventuale extinderi a focarelor de coronavirus, scopul fiind acela de a asigura continuitatea serviciului.
Consumul apei de la robinet este sigur, virusul COVID 19 nefiind detectat în apa potabilă. Calitatea apei furnizate este strict monitorizată în laboratoarele proprii, rezultatele analizelor fiind postate pe pagina de internet a societății, www.caaries.ro.