Acum 10 ani, pentru a comunica cu o primărie erau câteva opțiuni limitate, multe dintre acestea presupuneau programări la audiențe, cereri înregistrate și alte proceduri complicate. Aceste proceduri încă se practică în multe orașe din România, dar nu și la Turda.
Astăzi, din confortul propriei case, locuitorii orașului pot adresa întrebări prin Facebook Chat, pot adăuga comentarii la o postare pentru critică sau feedback, se pot face solicitări de informații sau accesa portaluri web care centralizează multe informații de interes, totul cu un singur click!
Încă ne adaptăm acestui nou context digital, dar e important ca fiecare dintre noi să conștientizăm că se muncește mult pentru ca turdenii să beneficieze de această facilitate.
Pentru fiecare întrebare, comentariu sau solicitare se depune o muncă enormă. Informațiile sunt obținute la cald, verificate și filtrate astfel încât răspunsul oferit să fie unul prompt și complet.
Facem apel către toți utilizatorii acestui tip de comunicare să respecte niște reguli sociale de bază:
1. Critică, dar fii constructiv! Ne dorim să îmbunătățim multe aspecte din orașul nostru și putem face asta doar colaborând unii cu ceilalți. Rolul acestei facilități este de a oferi informații și păreri civilizat!
2. Vulgaritatea sau limbajul licențios nu își au locul. 👥 Să nu uităm că în mediul online sunt mii de persoane, iar unii dintre ei sunt copii. Prin urmare, dacă într-o școală nu ne permitem să folosim un limbaj necivilizat, nu facem rabat de la regulă nici pe Facebook.
3. Fără jigniri, la celălalt capăt al comunicării este întotdeauna un OM 🧑💼, care face tot ce poate să răspundă astfel încât să ajute pentru soluționarea unei probleme. Nu e normal să jignim pe cineva care încearcă să ajute.
4. Dacă suntem nerăbdători să primim un răspuns sigur și bine informat, trebuie să acceptăm că este posibil să dureze. După cum am spus deja, mai sus, pentru fiecare răspuns este nevoie să se facă un mic research. Multe dintre problemele adresate implică consultarea a mai multor instituții publice sau baze de date și ne dorim să ne asigurăm că răspundem complet și corect!
5.Contul de Facebook trebuie să fie real. Zilnic se creează sute de conturi false de Facebook cu diverse interese în spate; rolul nostru este să îi ajutăm pe cetățenii orașului, cel puțin pe cei reali!
Dacă respectăm împreună aceste 5 reguli simple, această facilitate se poate dezvolta și crește în timp. Ne bucurăm că vă putem oferi informații personalizate și corecte într-un timp relativ scurt! Avem nevoie de sprijinul tuturor să continuăm demersurile de digitalizare ale orașului prin crearea unui mediu de comunicare online civilizat și constructiv!
Vă mulțumim pentru atenția acordată! Întotdeauna la dispoziția dumneavoastră.