CONSILIERII LOCALI PRIN LEGEA 215/2001ARTICOLUL 51, ALINIATUL 4, PRECUM ȘI VICEPRIMARUL SUNT OBLIGAȚI SĂ PREZINTE UN RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE, CARE VA FI FĂCUT PUBLIC PRIN GRIJA SECRETARULUI.
Dintre consilierii locali din Turda, am ales azi, să vă prezentăm raportul consilierului local Sărmășan Adrian, așa cum l-a depus la secretariatul primăriei:
Subsemnatul Sărmăşan Marius Adrian deţin calitatea de Consilier local al Consiliului Local al Municipiului Turda, din partea formaţiunii politice ALDE, calitate obtinută în urma
Alegerilor Locale din 05 06 2016.
Mandatul de consilier local a fost validat in cadrul şedinţei din 23.06.2016, când am depus Jurământul, de a respecta Constituţia si Legile ţării, de a face cu buna credinţa tot ceea
ce îmi stă în puterea si în priceperea mea, pentru binele cetăţenilor Municipiului Turda.
În temeiul art. 51, alin. 4 din Legea nr. 215/2001 cu privire la administraţia publică locala, prin prisma acestui Raport de activitate, doresc să aduc la cunostinţa publicului larg,
activitatea mea de consilier local în cadrul consiliului local, în perioada august 2017 – decembrie 2018.
Comisia de specialitate în care imi desfasor activitatea, este Comisia nr 2 „administraţie publică locală, servicii publice, regii, pieţe, comerţ, agricultura, asocieri, relaţii cu publicul, juridic, ordine publică şi apărare,, (conform HCL nr. 122/04 07 2016)
În cadrul primei şedinţe de constituire a comisiei, am fost ales secretar al comisiei nr. 2, funcţie pe care o deţin până în prezent. Am participat la toate şedinţele comisiei din aceasta periodă, fiind factor activ, la prezentarea, dezbaterea proiectelor de hotărâre, care au fost in atentia Comisiei nr. 2, astfel încât împreuna cu colegii din comisie am asigurat buna funcţionare a acestei comisii.
Pe lângă Comisia de specialitate nr. 2 ,am avut onoarea de a fi ales membru şi a-mi desfasura activitatea şi in câteva comisii speciale după cum urmeaza:
– Consiliul de Administraţie al Spitalului Municipal Turda reprezentant din partea Primăriei Municipiului Turda. Activitatea desfasurata in cadrul Consiliului de Administraţie,
asigură buna funcţionare a unităţii medicale, în colaborare directă cu Primăria Turda, cât şi Direcţia Sanitară a Judeţului Cluj, privind funcţionarea unităţii căt şi proictele de dezvoltare.
– Consiliul de administraţie (reprezentant al Consiliului Local Turda, cu atribuţiile aferente în unităţi de învăţământ şcolar, preuniversitar;
– Consiliul de Administraţie al Colegiului Tehnic Turda (conform HCL nr. 161/28.07 2016)
– Consiliul de Administraţie al Şcolii Gimnaziale „Andrei Şaguna,, (conform HCL nr. 161/28 07 2016 )
– Reprezentant al Consiliului Local al Municipiului Turda în comisia de evaluare din cadrul unităţii de învăţământ şcolar pimar Grădiniţă SF MARIA Turda.
În toată această perioadă am participat la şedinţele ordinare, extraordinare, de îndată ale Consiliului Local Turda, unde am avut un număr de 15 interpelări, la care am primit răspuns din partea aparatului executiv al Primăriei Municipiului Turda.
Am participat la ceremoniile, festivităţile şi alte activităţi culturale şi artistice organizate de Primăria Municipiului Turda cât şi de Consiliul Local Turda.
Prin activitatea depusă, încerc în permanenţă a mă perfecţiona cu legislaţia în vigoare, care guvernează funcţionarea aparatului administrativ, cu statutul de ales local, pentru a
îndeplini în mod corect, cinstit şi legal îndatoririle ce-mi revin faţă de cetăţenii municipiului, faţă de Jurământul pe care l-am depus la investirea mea în această funcţie.
Asigur pe această cale pe toti cetăţenii municipiului, că voi milita şi pe viitor pentru un nivel de trai decent al tuturor membrilor comunităţii turdene, spijinind în mod direct şi prin toate mijloacele legale care-mi stau la dispoziţie pentru realizarea acestor deziderate.