Sorin Ilovici, reprezetantul unui Call Center Medical acuză Direcția de Asistență Socială Turda că nu-i mai plătește serviciile, de 4 luni, deși există un contract încheiat între părți! Viceprimarul ”a negociat și a beneficiat” de acest contract, mai acuză Sorin Ilovici.
Un Call Center Medical de care turdenii trebuie să beneficieze dar care nu știe nimeni de el, în presă nu a existat nici o informare pe acest subiect
Ce acuzații se aduc:
„Buna ziua
Vroiam sa va sesizez urmatoarea problema:
Primaria Municipiului Turda a semnat, prin intermediul Directia De Asistenta Sociala Turda in data de 21/09/2018 contractul Nr.15 de prestari servicii medicale cu firma Digital Telemed Systems, prin care cea din urma s-a obligat sa puna la dispozitia cetatenilor din Turda un ”Call Center Medical” in care vor lucra timp de 14 ore pe zi 7 zile pe saptamana o echipa de medici Cardiologi si Internisti.
Serviciu a fost pus la dispozitie si laudat de personalul primariei si a Directie de Asistenta Sociala, televiziunea locala producand un filmulet in care se arata prestarea aceste servicii si multumirea,satisfactia si mandria cetatenilor de calitatea si utilitatea servicilor.
De 4 luni Directia de Asistenta Sociala nu mai plateste servicile spunand ca nu primeste bani dela primarie.
Vice Primarul spune ca nu este problema lui, cu totusi ca el a negociat acest contract.
Pe scurt, servicile sunt puse in continuare la dispozitie, medicii in Call Center sunt la datorie dar platile nu se mai efectueaza.
Indeamnam cetatenii din Turda sa isi ceara drepturile de a beneficia de servicii medicale rapide si de calitate, si tot odata sa se ancheteze de ce nu se efectuaza platile!”, se arată în emailul primit la redacție.
Direcția de Asistență Socială Turda nu a putut fi contactată pentru un punct de vedere.
așteptăm punctul lor de vedere pe redactie@ziarul21.ro