<

Actualitate

Dezbatere publică: PUZ/RLU desființare construcție existentă și construire locuințe

În conformitate cu dispoziţiile art. 7, alin. 1 și alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Local al Municipiului Turda, Primăria Municipiului Turda aduce la cunoştinţă publică deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:

proiect de hotărâre nr. 228 / 19.12.2024  privind aprobarea PUZ/RLU desființare construcție existentă și construire două corpuri C1 și C2, locuințe cuplate cu câte două unități locative, str. Câmpiei, nr. 103, Municipiul Turda, Județul Cluj care urmează a fi supus spre dezbatere şi aprobare Consiliului Local al Municipiului Turda.

Textul integral al proiectului de hotărâre însoţit de raportul de specialitate, referatul de aprobare și anexele acestuia poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice.

 O copie a documentelor părţi integrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispozitia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la registratura ghişeului unic al primăriei sau prin registratura online, pentru Compartimentul Relația cu Consiliului Local al Municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în intervalul 19.12.2024 – 11.02.2025, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.

În contextul prevederilor art. 7, alin. 2 cei interesați pot formula în scris  propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ, ce pot fi depuse atât la adresa de email urbanism@primariaturda.ro, cât și prin registratura online sau la registratura ghişeului unic al Primăriei Municipiului Turda, în atenția domnului Chevereșan Soran Cătălin – arhiect în cadrul Primariei Municipiului Turda sau în atenția domnului Fântână Marin – șef Serviciu Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Cadastru din cadrul Primăriei Municipiului Turda, începând cu data de 20.12.2024 până în data de 14.01.2025 inclusiv.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS