Dezbatere publică dotare Spital Municipal Turda 2. Desființare corp ginecologie (S+P+E) și corp oncologie – infecțioase (S+P+E), operațiuni notariale alipire imobile, str. Andrei Mureșanu, nr. 13-15, municipiul Turda
ANUNT nr. 4351 /06.02.2024
Prin prezenta aducem la cunostința publicului, în temeiul prevederilor art. 7, alin. 1 și alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, faptul că la nivelul municipiului Turda se aflăîn procedura de elaborare, proiectul de hotărâre normativ intitulat:
proiect de hotărâre nr. 13/06.02.2024privind aprobarea PUZ/RLU – 1. Extindere și dotare Spital Municipal Turda 2. Desființare corp ginecologie (S+P+E) și corp oncologie – infecțioase (S+P+E), operațiuni notariale alipire imobile, str. Andrei Mureșanu, nr. 13-15, municipiul Turda, județul Cluj
Textul integral al proiectului de hotărâre însoţit de raportul de specialitate şi referatul de aprobare poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice. O copie a documentelorpărţiintegrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispozitia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la registratura ghişeului unic al primăriei, pentru Compartimentul Relația cu Consiliului Local al Municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în intervalul 06.02.2024–20.03.2024, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.
În contextul prevederilor art. 7, alin. 2 cei interesați pot formula în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ, ce vor putea fi depuse atât la adresa de email urbanism@primariaturda.ro, cât și prin registratura online sau la registratura ghişeului unic al Primăriei Municipiului Turda, în atenția domnului Chevereșan Soran Cătălin – arhiect în cadrul Primariei Municipiului Turda sau în atenția domnului Fântână Marin – șef Serviciu Urbanism, Amenajarea Teritoriuluiși Cadastru din cadrul Primăriei Municipiului Turda, începând cu data de 07.02.2024până în data de27.02.2024, inclusiv.
În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.
Prezentul anunţ a fost afişat la data de 06.02.2024.
Primar, Cristian Octavian Matei
întocmit/redactat
consilier juridic Adrian Vana