Marți, 25 mai 2021, în prezența vicepreședintelui Consiliului Județean și președinte al A.D.I. Eco-Metropolitan Cluj, domnul Marius Mînzat, precum și a mai multor primari clujeni, operatorul de salubritate Supercom S.A. a prezentat flota de echipamente prin intermediul cărora va efectua serviciul de salubrizare pe raza celor 35 de UAT-uri din județul Cluj care compun loturile 2 și 3.
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Evenimentul prefațează data de 1 iunie la care va începe colectarea și transportul deșeurilor de către noul operator al loturilor 2 și 3. Exigențele pe care le-am impus prin caietul de sarcini au fost mari iar rezultatul e pe măsură: o flotă ultramodernă capabilă să ofere clujenilor servicii de cea mai bună calitate”.
Flota operatorului Supercom S.A. este formată din 68 de mașini și utilaje, din care 32 de autogunoiere, 8 autospeciale de transport deșeuri (abroll-uri), 2 autocontainere, 2 vidanje, 2 autospeciale pentru transportul cadavrelor de animale, un utilaj cu încărcare frontală, etc.
Acestora li se adaugă cele 55 de echipamente – camioane de transport, containere și prescontainere achiziționate de Consiliul Județean și date deja în exploatare operatorului. Toate acestea vor asigura colectarea și transportul deșeurilor de pe Loturile 2 și 3, ca urmare a recentei adjudecări a licitațiilor desfășurate cu acest scop.
Marius Mînzat, vicepreședintele Consiliului Județean: „Am putut constata faptul că noul operator de salubritate este pregătit din punct de vedere logistic pentru a intra pe cele două loturi chiar de la începutul lunii următoare. Flota prezentată este impresionantă și ne dorim să avem o relație de colaborare extrem de eficientă, astfel încât cetățenii deserviți să fie mulțumiți de serviciul oferit. Clujenilor din cele două loturi deservite le reamintesc faptul că, în prima lună, programul de colectare va fi identic cu cel al vechilor operatori, astfel încât nu trebuie să-și facă probleme din acest punct de vedere”.
Biroul de presă