„A fost implementat proiectul ADEPT – Administrație digitală eficientă pentru cetățenii din Turda.
Îndemnul meu este să accesați platforma https://online.primariaturda.ro/, să vă creați cont și să vă bucurați de servicii sigure și rapide.
Pe noul portal puteți vizualiza taxele și impozitele pe care le aveți de plată și puteți depune online declarațiile de impunere pentru autoturisme sau imobile. De asemenea, în cadrul secțiunii „Alte servicii oferite online” veți găsi 𝑩𝒖𝒈𝒆𝒕𝒂𝒓𝒆 𝑷𝒂𝒓𝒕𝒊𝒄𝒊𝒑𝒂𝒕𝒊𝒗𝒂̆ sau 𝑴𝒚𝑻𝒖𝒓𝒅𝒂 – aplicație interactivă prin care se pot semnala direct pe hartă probleme sesizate în oraș.
Portalul pune la dispoziția dumneavoastră și secțiunea Căutare sau verificare document prin care puteți verifica stadiul cererilor sau a documentelor depuse.
Începând cu anul 2018 am demarat procesul de digitalizare al serviciilor publice prin implementarea proiectului „Consolidarea capacității instituționale a Primăriei Municipiului Turda prin implementarea sistemului de management al calității”.Pe lângă aceste două proiecte implementate, se apropie de etapa finală și proiectul “eTurda – Debirocratizare prin digitalizare în administrația publică”.
Astfel,la nivelul municipiului nostru vom avea un sistem informatic performant, asigurând astfel accesul online la o gamă extinsă de servicii publice inclusiv din domeniul asistenței sociale și cel al siguranței și ordinii publice.
Până acum ne bucurăm să avem transportul public eco-friendly, dar și multe proiecte de modernizare a infrastructurii rutiere, sportive sau culturale. Alături de toate acestea, gândirea strategică inclusiv în digitalizare ne ajută să implementăm tot mai multe soluții smart pentru municipiul nostru.
Pe această cale, doresc să-i felicit pe toți cei care s-au implicat în aceste proiecte și care prin munca lor pun bazele conceptelor urbane de viitor.”