<
Actualitate

Consultare publică privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Centrului multifuncțional din Municipiul Turda

Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ

Astăzi, 12.09.2024, PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TURDA anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:

proiect de hotărâre nr. 170 / 12.09.2024  privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Centrului multifuncțional din Municipiul Turda, str. Războieni, nr. 2A, județul Cluj, a tarifelor aferente activității desfășurate și a programului de funcționare.

Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:

  • referatul de justificare nr. 32525/11.09.2024 cu privire la modificarea tarifelor de închiriere, denumirea sălii de conferințe, sălilor multifuncționale și a locului de joacă interior, precum și aprobarea orarului de funcționare a patinoarului și a locului de joacă exterior din cadrul Centrului Multifuncțional situat pe strada Războieni nr. 2A, Turda;
  • referatul de aprobare al inițiatorului cu privire la necesitatea adoptării actului normativ propus;
  • raportul de specialitate nr. 32579/12.09.2024 al Serviciului Evenimente Sociale și Cultural-Artistice cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Centrului multifuncțional din Municipiul Turda, str. Războieni, nr. 2A, județul Cluj, a tarifelor aferente activității desfășurate și a programului de funcționare;

  • textul complet al proiectului de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Centrului multifuncțional din Municipiul Turda, str. Războieni, nr. 2A, județul Cluj, a tarifelor aferente activității desfășurate și a programului de funcționare.
  • anexa nr. 1 – Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului Multifuncțional din Municipiul Turda, str. Războieni, nr. 2A, județul Cluj;
  • anexa nr. 2 – Programul de funcționare a Centrului Multifuncțional din Municipiul Turda, str. Războieni, nr. 2A, județul Cluj;
  • anexa nr. 3 – Tarifele aferente activității desfășurate în cadrul Centrului Multifuncțional din Municipiul Turda, str. Războieni, nr. 2A, județul Cluj;

Documentaţia poate fi consultată:

  • pe pagina de internet a instituţiei, la adresa www.primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice;
  • la sediul instituţiei Primăria Municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 28;
  • proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Compartiment Relația cu Cetățenii – registratura ghişeului unic al Primăriei Primăriei Municipiului Turda, în intervalul 12.09.2024 – 24.10.2024, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în perioada 16.09.2024 – 27.09.2024:

– ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: patricia.neamtiu@primariaturda.ro;

– prin poştă, pe adresa Primăria Municipiului Turda, Municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 28, jud. Cluj;

– la registratura ghișeului unic al Primăriei Municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 31-33, de luni până joi între orele 08.00 – 15.00 și vineri între orele 08.00 – 12.30.

Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind proiectul de hotărâre nr. 170/ 12.09.2024  referitor la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Centrului multifuncțional din Municipiul Turda, str. Războieni, nr. 2A, județul Cluj, a tarifelor aferente activității desfășurate și a programului de funcționare“

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.primariaturda.ro la secţiunea „consiliul local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice”;

Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă.

Pentru informaţii suplimentare, persoane de contact: Neamțiu Patricia Alexandra – consilier Serviciul Evenimente Sociale și Cultural-Artistice din în cadrul Primariei Municipiului Turda.

Prezentul anunţ a fost afişat la data de 12.09.2024.

PRIMAR, Cristian Octavian Matei

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS