Asociația de Dezvoltare Intercomunitară 5 Ardeal organizează concurs pentru ocuparea pe perioada determinată cu posibilitate de prelungire a funcției contractuale de conducere MANAGER-ADMINISTRATOR vacant în cadrul S.C.ECO 5 ARDEAL S.R.L.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
- c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- d) are capacitate deplină de exercițiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
CONDIȚII DE PARTICIPARE:
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în munca minimum 5 ani;
- cunoştinţe operare PC: Microsoft Office – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 09 mai 2017, ora 10.00 – proba scrisă;
- 09 mai 2017, ora 14.00 – proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul Primariei Mihai Viteazu, comuna Mihai Viteazu, str. Principala, nr.1014,judetul Cluj, pana la data de 04.mai 2017 ora 13.00.
ACTE NECESARE:
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
-cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
-copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
-copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate .
-carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
-cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
-adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
-curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Biliografia de concurs este urmatoarea:
1.Legea 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- 2. Legea 213/1998 privind bunurile proprietate publica, cu modificarile si completarile ulterioare
3.Legea 447/2004 privind codul de conduita a personlului contractual din autoritatile si institutiile publice.
4.Legea 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, cu modificarile si completarile ulterioare
5.Legea 101/2006 a serviciului de salubritate a localitatilor, cu modificarile si completarile ulterioare
Relaţii suplimentare se obţin la tel. 0743215696
CONDUCEREA A.D.I.5 ARDEAL