Compania Farmec a fost laureata categoriei „Best New Non-Food Product” pentru al doilea an consecutiv, distincția fiind acordată gamei Aslavital Mineralactiv, ca urmare a modernizării și extinderii din septembrie anul trecut. De asemenea, Mircea Turdean, CEO Farmec, a fost desemnat „Best Manager of the Year”.
“Suntem onorați să ne numărăm și anul acesta printre câștigători, mai ales la două categorii și le mulțumim tuturor celor care ne-au votat și care ne apreciază activitatea. Încercăm să aducem un aport consistent la dezvoltarea și promovarea producției locale, să fim competitivi, să ne bazăm pe expertiza acumulată, dar și să valorificăm potențialul inovator al cercetătorilor români. Sunt mândru să fac parte dintr-o companie valoroasă, cu 100% capital românesc, care are în centru o echipă inimoasă ce co-creează zi de zi o poveste de renume național și internațional. Am avut puterea de a ne reinventa constant şi, astfel, avem un brand de companie definit de valori precum eficienţă, inovaţie, calitate. Cu aceste noi distincții, ne reconfirmăm poziția de lider local al industriei cosmetice și privim cu încredere spre noile planuri de dezvoltare pe care le avem pentru 2019”, a declarat Mircea Turdean, CEO Farmec.
În cadrul Galei Progresiv Awards, publicația Magazinul Progresiv premiază managerii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din domeniul FMCG, care setează trenduri și contribuie la dezvoltarea industriei. Finaliștii au fost selectați de către Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2019 din care fac parte 11 profesioniști din FMCG și nu numai, dintr-un total de 296 nominalizari si auto-nominalizari înscrise.
Gama Aslavital Mineralactiv fost modernizată în luna septembrie a anului trecut și conține 15 produse cu formule inovatoare. Aslavital este un brand unic în România, dezvoltat pe baza argilei 100% naturale, provenită din munții Pădurea Craiului, asigurând un program de îngrijire a tenului prin mineralizare, regenerare, detoxifiere și antipoluare urbană.