Pe pagina Primăriei Municipiului Câmpia Turzii, la secțiunea anunțuri, a aparut un chestionar dedicat tuturor cetățenilor municipiului privind implementarea celui mai important proiect european câștigat de administrația locală.
PMUD Câmpia Turzii – Orașul este al oamenilor! Ce este PMUD și de ce trebuie elaborat?
Planul de Mobilitate Urbană Durabilă este un document de planificare strategică, al cărui scop este să existe o abordare integrată și coordonată la nivelul orașului cu privire la viitorul lui. Elaborarea și implementarea planului de mobilitate urbană durabilă trebuie să asigure satisfacerea unor cerințe și nevoi de utilitate publică ale comunității locale în domeniul mobilității și transportului urban, deplasarea fără a fi expuși la riscuri personale majore, îmbunătățirea continuă a mobilității și calității vieții oamenilor de azi și de mâine.
Reactualizarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă 2016-2026 este un pas important în procesul de redare a orașului celor îndreptățiți, și anume oamenilor.
Implicarea dvs este importantă!
Pentru a fi la curent cu ceea ce facem, ne puteți urmări pe site-ul primăriei și vă rugăm să vă trimiteți părerile dvs. Ele contează pentru noi și sigur vor fi luate în considerare.
Noi vă vom ține la curent cu tot ce se întâmplă și vom analiza permanent părerile dvs!
Echipa de proiect. Vă rugăm să completați formularul Mobilitate Urbană în Câmpia Turzii – Chestionar pentru cetățeni.
Chestionarului îl găsiți aici
Proiectul presupune efectuarea următoarelor lucrări de Investiții:
1. Reabilitare (modernizare) carosabil pe următoarele străzi:
-Str. Iancu Jianu (din intersecția cu str. Grădinilor până la pod Arieș), L=1133m;
-Str. Gării, L=158m;
-Str. Avram Iancu (din intersecția cu str. Gării până la E60), L=453m;
-Str. Aurel Vlaicu, L=1452m;
-Str. Republicii (de la calea ferată până la E60), L=956m;
-Str. Tudor Vladimirescu (între str. Ciocârliei și E60), L=1186m ;
2. Modernizare trotuare pe următoarele străzi:
-Str. Iancu Jianu (din intersecția cu str. Grădinilor până la pod Arieș), S=2710mp;
-Str. Gării, S=725mp;
-Str. Avram Iancu (din intersecția cu str. Gării până la E60) , S=1220mp;
-Str. Dr. Ioan Rațiu (fără zona cuprinsă între trecerile peste calea ferată) , S=3250mp;
-Str. Castanilor, S=285mp;
-Str. Aurel Vlaicu, S=4420mp;
-Str. Retezatului, S=1200mp;
-Str. Aviatorilor, S=420mp;
-Str. Republicii (de la calea ferată până la E60) , S=1730mp;
-Str. Axente Sever, S=630mp;
-Strada Școlii, S=490mp;
-Str. Tudor Vladimirescu (între str. Ciocârliei și E60) , S=2820mp;
3. Proiectare și execuție piste bicicliști pe următoarele străzi:
-Str. Gării, pista (2×1.0m), L=133m;
-Str. Avram Iancu (din intersecția cu str. Gării până la E60) pista (2×1.0m), L=440m;
-Str. Dr. Ioan Rațiu (fără zona trecerii peste calea ferată), pista (1×1.0m), L=1151m; -Str. Castanilor, pista (1×1.0m), L=150m;
-Str. Aurel Vlaicu, pista (2×1.0m), L=1450m;
-Str. Republicii (de la calea ferată până la E60), pista (2×1.0m), L=952m;
-Str. Axente Sever, pista (2×1.0m), L=156m;
-Str. Tudor Vladimirescu ( între str. Ciocârliei și E60), pista (1x1m, 2×1.0m), L=1190m;
4.Crearea unui sistem de închiriere de biciclete („bike-sharing”) prevăzut cu următoarele dotări: 100 biciclete, 8 stații self-service, 5000 de carduri, 25 de rasteluri și un server de centralizare cu soft inclus;
5.Construirea/modernizarea/reabilitarea a 45 de stații de transport public cu următoarele dotări: 31 totemuri, 9 stații acoperite și 9 stații neacoperite (bănci), 10 display-uri;
6.Lucrări privind trecerea cablurilor de iluminat în subteran pe următoarele străzi: Str. Iancu Jianu, Str. Gării, Str. Avram Iancu, Str. Aurel Vlaicu, Str. Republicii, Str. Tudor Vladimirescu, Str. Dr. Ioan Rațiu, Aleea Castanilor, Str. Retezatului, Str. Aviatorilor, Str. Axente Sever, Str. Școlii.
7.Modernizare, reabilitare și schimbare destinație imobil tip Hală Centrală Termică de pe str.Aviatorilor în Hală Depou cu destinație servicii de mentenanță tehnică pentru flota de autobuze.
8. Hub intermodal gară:
-stație de bike-sharing;
-stație și buclă de transport public urban;
-stație de autocare pentru parcurs extraurban mediu;
-stație de taxiuri;
-continuitatea suprafeței pietonale.