<
Actualitate

Beneficiarii de ajutor social scoși la muncă în comuna Tureni

Beneficiarii de ajutor social scoși la muncă în comuna Tureni

Beneficiarii de ajutor social, polițiștii locali și șoferii microbuzelor Primăriei Comunei Tureni își unesc eforturile pentru ecologizarea Drumului Județean 103G, în satul Ceanu Mic Comuna Tureni, 07.07.2023

Astăzi, 07.07.2023, un grup de voluntari format din beneficiari de ajutor social, polițiști locali și șoferi de microbuze ai Primăriei Comunei Tureni s-au adunat pentru a contribui la ecologizarea rigolelor, șanțurilor și zonelor verzi situate pe Drumul Județean 103G, în satul Ceanu Mic. Această inițiativă remarcabilă demonstrează angajamentul comunității noastre față de mediul înconjurător și dorința de a menține un aspect curat și frumos în localitatea noastră.
Comuna Tureni se mândrește cu o rețea extinsă de drumuri județene, în totalitate în lungime de 48 km, care necesită o atenție constantă pentru a fi menținute într-o stare bună de utilizare. În plus, avem responsabilitatea de a asigura iluminatul public stradal pe o distanță de 36 km. Amintim că toate costurile pentru întreținerea acestor infrastructuri sunt suportate integral de către Primăria comunei Tureni.
În contextul acestor demersuri de întreținere și îmbunătățire a infrastructurii rutiere și de iluminat public, ne dorim sprijinul și cooperarea tuturor locuitorilor comunei. În acest sens, facem un apel către proprietarii de locuințe să respecte prevederile articolului 10 și Ordonanței de Guvern numărul 21/2022. Respectarea acestor reglementări va contribui la buna desfășurare a lucrărilor de întreținere, la menținerea unei infrastructuri de calitate și la asigurarea unui mediu sigur și curat pentru toți cetățenii.
Potrivit art. 10 din OG 21/2002: Articolul 10
În aplicarea prevederilor prezentei ordonanţe cetăţenilor le revin următoarele obligaţii:
a) întreţinerea şi curăţenia locuinţelor pe care le deţin în proprietate sau cu chirie, a anexelor gospodăreşti, a curţilor şi imprejmuirilor acestora;
b) curatarea fatadelor locuinţelor şi a altor construcţii amplasate la frontul strazii, tencuirea şi zugravirea periodică a acestora, potrivit măsurilor stabilite de consiliile locale;
c) finalizarea construcţiilor începute, pe baza autorizaţiilor eliberate de primari, în condiţiile şi în termenele stabilite de acestea;
d) repararea şi întreţinerea instalaţiilor aferente imobilelor;
e) menţinerea curăţeniei pe trotuare, pe partea carosabilă a strazii sau a drumului, pe porţiunea din dreptul gospodăriei şi a locurilor de parcare pe care le folosesc;
f) îndepărtarea zapezii şi a ghetii de pe trotuarele din dreptul imobilelor în care locuiesc sau pe care le folosesc în alte scopuri;
g) păstrarea curăţeniei pe arterele de circulaţie, în pieţe, târguri şi oboare, în parcuri, locuri de joaca pentru copii şi în alte locuri publice;
h) respectarea măsurilor stabilite de consiliile locale şi judeţene pentru asigurarea igienei publice şi a curăţeniei în localităţi;
i) depozitarea reziduurilor menajere şi a gunoaielor numai în locurile special amenajate de autorităţile administraţiei publice locale;
j) curatarea mijloacelor de transport la intrarea acestora pe drumurile publice.
Primăria Comunei Tureni își exprimă recunoștința față de toți voluntarii implicați în această acțiune de ecologizare și își reafirmă angajamentul de a continua eforturile de dezvoltare și întreținere a infrastructurii rutiere și de iluminat public. Împreună putem construi o comunitate mai prosperă și mai ecologică.
Biroul de presă al Comunei Tureni
Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS