Primăria Municipiului Câmpia Turzii continuă și în luna octombrie să găzduiască audiențele cu reprezentanții Casei Județene de Pensii Cluj.
Astfel, în fiercare zi de miercuri, între orele 11:00 și 13:00, cetățenii din Câmpia Turzii, dar și din comunele arondate, vor putea să ia legătura cu reprezentanții Casei Județene de Pensii Cluj, pentru diverse chestiuni sau depuneri de dosare de pensionare.
Programul audiențelor, pe durata lunii octombrie 2021, este următorul:
• 06.10.2021 – Șef Serviciu Casa Locală de Pensii Turda – Oroian
Nistor Lucian
• 13.10.2021- Director Executiv Sălciuan Mariana Nicoleta
• 20.10.2021- Director Executiv Adjunct Șelaru Rodica
• 27.10.2021- Șef Serviciu Casa Locală de Pensii Turda – Oroian
Nistor Lucian
De asemenea, se preiau și dosare pentru acordarea indemnizației prevăzută de Legea nr.154/2021 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 105/1999 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate de către regimurile instaurate în România cu începere de la 6 septembrie 1940 până la 6 martie 1945 din motive etnice, pentru solicitanții care au domiciliul în raza Municipiului Câmpia Turzii.
Pentru depunerea acestor dosare documentele se prezintă în original și copie.
Dosarele se depun personal. În situația în care din motive întemeiate solicitantul nu se poate prezenta personal, actele se pot depune prin mandatar desemnat prin procură notarială.
Vă rugăm să aveți în vedere că drepturile se acordă și se plătesc începând cu data de 1 ianuarie 2022, indiferent de data depunerii dosarului în intervalul de timp până la data de 31.12.2021.
Direcția Relații cu Comunitatea.