Electrica Furnizare își informează abonații asupra existenței unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice, ce constau în transmiterea de notificări către clienții Electrica Furnizare, via aplicații de mesagerie și/sau SMS, cu privire la deconectarea de la rețeaua de energie electrică pe motiv de neplată, aceștia fiind îndemnați să acceseze un link pentru a plăti soldul restant, transmite societatea.Societatea îndeamnă clienții să efectueze plata facturilor doar prin intermediul mesageriei de tip SMS, link-urile de plată transmise către clienți de pe numărul 1874 ducând către o pagină găzduită de site-ul www.electricafurnizare.ro.
În plus, pentru realizarea plății prin accesarea link-ului ce duce către site-ul companiei, clientul trebuie să parcurgă o etapă de validare prealabilă a datelor de identificare: număr loc de consum, cod client, adresă de e-mail.Recomandările companiei sunt ca înainte de a face plata să vă asigurați că link-ul primit duce către o pagină care este găzduită de site-ul www.electricafurnizare.ro și că în cadrul acesteia vă este solicitată o validare prealabilă a datelor de identificare și să nu efectuați plăți în pagini nesecurizate.
În cazul în care suspectați primirea unor mesaje ce se pot încadra la categoria fraudă prin mijloace de plată electronice, puteți transmite o informare prin intermediul formularului unic de contact online, disponibil AICI.
Sursa. ZCJ