Cetățenii Municipiului Câmpia Turzii sunt primii beneficiari din zona 3 a ADI Eco Metropolitan Cluj a noilor pubele de colectare selectivă a deșeurilor!
Astăzi, angajații SUPERCOM au fost prezenți pe diverse străzi din Municipiul Câmpia Turzii, această zi fiind prima în care cetățenii au semnat contracte, primind pubele noi și saci destinați celor trei fracții separate (deșeuri menajere, hârtie/carton, plastic/metal). Campania va continua în toate cartierele municipiului.
Fiecare client nou primește din partea operatorului de salubritate un flyer cu modalitatea și programul de colectare selectivă a deșeurilor.
Vă reamintim codul de culori aferent fiecărei fracții de deșeuri:
🔵 deșeurile din hârtie și carton (ambalate separat, în saci menajeri) se vor depozita în eurocontainerele ALBASTRE;
🟡 deșeurile din plastic și metal (ambalate separat, în saci menajeri) se vor depozita în eurocontainerele GALBENE;
⚫ deșeurile reziduale, respectiv resturi de fructe, legume, resturi de mâncare etc. (ambalate separat, în saci menajeri) se vor depozita în eurocontainerele NEGRE;
„Cât arunci atât plătești” este noul principiu de funcționare a colectării selective a deșeurilor din zona de case. Astfel, fiecare pubelă va fi cântărită, astfel încât oamenii vor plăti în funcție de cantitatea de deșeuri aruncate.
În ceea ce privește zona de blocuri, contractele vor fi întocmite cu asociațiile de proprietari și, totodată aici vor fi recondiționate toate pubelele de la punctele gospodărești.
Persoanele care doresc să contracteze serviciile SC Supercom SA pot contacta operatorul de salubritate, fie pe email cluj@supercom.ro, fie la telefonul de dispecerat: 0264954, de luni până vineri.
De asemenea, în cel mai scurt timp, operatorul de salubritate își va deschide un punct de lucru, la Câmpia Turzii.
Responsabilitatea și conștientizarea privind importanța protejării mediului înconjurător sunt noile viziuni la nivel european. Fă și tu parte din politicile și strategiile europene colectând selectiv deșeurile din gospodăria ta!
Direcția Relații cu Comunitatea.