Astfel, prin implementarea acestui proiect am mai făcut încă un pas important pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni.
Măsurile întreprinse au fost atât din perspectiva backoffice (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) cât și din perspectiva front-office în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor și asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de Municipiul Turda din domeniul asistenței sociale și siguranță și ordine publică.
În luna mai a acestui an am mai semnat un contract de finanțare important, cu o valoare de 3.000.000 lei, „TURDA online – Servicii publice digitalizate la nivelul Primăriei Municipiului Turda”. Prin acest proiect vor fi implementate:
~Aplicație de plată taxe și impozite locale de pe telefonul mobil
-Modul încasări și inspecție fiscală în teren
-Servicii online pentru registrul agricol
-Comunicare online cu executorii judecătorești
-Modul gestionare patrimoniu public/privat cu expunere de date în harta GIS online
-Modul gestionare contracte de chirii și concesiuni cu expunere de date în harta GIS online
-Retrodigitalizare documente
În perioada 2018-2022, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă au fost obținute fonduri în valoare de circa 9.000.000 lei. Aceste rezultate remarcabile nu ar fi fost posibile fără munca depusă de întreaga echipă a Serviciului de Finanțări Externe și Relații Internaționale din cadrul Primăriei Municipiului Turda. O echipă incredibilă cu ajutorul cărora obținem finanțări pentru a dezvolta Turda din toate punctele de vedere.