Consiliul local al comunei Ceanu Mare , cu sediul in localitatea Ceanu Mare nr 101/C, jud.Cluj, in temeiul art. 9 alin(2) din OUG nr. 34/2013 si HCL nr.20/28.04.2023 închiriază prin atribuire directă ,terenul avind categoaria de folosință pășune ,crescatorilor de animale persoane fizice saiu juridice din cadrul colectivitatii locale, UAT Comuna Ceanu Mare.
La propunerea primarului comunei Ceanu Mare contractele se vor încheia pe o perioada de 10 ani potrivit articolului 9 alineat 2 din OUG 34/2013 modificată prin Legea nr. 268/2022,urmând ca și contractele încheiate în anul 2022, să fie actualizate prin act adițional potrivit Hotărârii Consiliului Local Ceanu Mare pe o perioada maxima de 10 ani.
Prin aceasta măsură se urmărește susținerea crescătorilor de ovine, caprine și bovine pentru a accesa fonduri europene și pachete APIA,de către fermieri.
Documentatia de atribuire poate fi procurata de la sediul primariei Ceanu Mare ,contracost : 50 lei ,care se achită la casieria unității .
Cererea de inscriere impreuna cu documentele necesare in vederea participarii la atribuirea directă a pășunii se vor depune până la data de 08.05.2023,ora 13,00 la registratura Primăriei Ceanu Mare.
Documente necesare :
Persoane fizice
1.Copie act de identitate.
2.Certificat de atestare fiscală privind plata la zi a taxelor și impozitelor locale
3.Document eliberat /vizat de DSVSA Cluj din care să reiasă că animalele sunt înscrise în RNE.
4 Adeverință eliberată de Primăria comunei Ceanu Mare din care să rezulte că animalele sunt înscrise în Registrul Agricol al Comunei Ceanu Mare.
Persoane juridice :
1.Certificat de înregistrare CUI /ORC.
2.Certificat de înregistrare fiscală. ANAF
3.Certicat constatat emis de ORC valabil la data ofertei.
4.Certificat de atestare fiscală privind plata la zi a taxelor și impozitelor locale.
5.Document eliberat de DSVSA Cluj din care să reiasă speciile de animale.
6.Adeverință eliberată de Primăria comunei Ceanu Mare din care să rezulte că animalele sunt înscrise în RNE
7.Copii de pe documentele din care sa rezulte înregistrarea în RNE.
Asociații infiintate conform OG nr. 26/2000
1,Certificat de înregistrare ANAF.
2.Statutul și actul constitutiv.
3.Certificat de arestare fiscală privind plata la zi a taxelor și impozitelor locale.
4.Tabel cu membrii asociației având animalele înscrise în RNE.
5.Document eliberat /vizat de DSVSA Cluj. din care să reiasă că animalele sunt înscrise în RNE
6.Adeverință eliberată de Primăria comunei Ceanu Mare din care sa rezulte că animalele sunt înscrise în Registrul Agricol.
7.Copii de pe documentele din care să rezulte înregistrarea în RNE.
Selectia dosarelor si atribuirea directă a pășunii se va organiza in data de 09.05.2023 ,ora 10,00 , la sediul Primariei Ceanu Mare.
Pot solicita suprafete de teren avind categoria de folosinta pășune următoarele categorii de persoane, cu respectarea urmatoarelor conditii:- sa fie persoane fizice sau juridice avind animele inscrise in Registrul National a lExploatatiilor;-sa fie crescatori de animale din cadrul colectivitatii locale ,avind animalele trecute in evidenta medicului veterinar si in Registrul Agricol al comunei Ceanu Mare;-persoanele juridice indiferent de forma de organizare trebuie sa aiba ca obiect activitatea codificata CAEN:014-cresterea animalelor sau cod CAEN:015-activitate in ferme mixte-cultura vegetala combinata cu cresterea animalelor.
Asociatiile proprietarilorde animale infiintate conform OG nr. 26/2000 trebuie sa fie legal constituite la data depunerii cererii pentru atribuirea directa a pasunii.-sa nu aiba restante la bugetul local ,conform prevederilor Codului Fiscal;- dovada detinerii unui numar suficient de animale pentru a asigura incarcatura ,minima de 0,3 UVM/ha;-sa nu detina alt contract de inchiriere/concesiune pasune /pentru o categorie de animale incheiat cu Primaria Ceanu Mare
Pretul inchirierii este de 350 lei/ha/an iar perioada de inchiriere este de 10 ani.