<
Actualitate

ANUNȚ ORGANIZARE CONCURS DE RECRUTARE FUNCȚIE PUBLICĂ DE EXECUŢIE

U.A.T. COMUNA TRITENII DE JOS organizează în data de 05.01.2022 la sediul din localitatea Tritenii de Jos, str. Principală, nr.392, jud.Cluj – proba scrisă a concursului de recrutare pentru funcția publică de Referent, clasa III, grad professional debutant – Compartiment Asistenţă Socială, în conformitate cu prevederile art.480-481 şi art. 618 alin. 2)şi 3) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, dispozițiile art.5, lit.B din Anexa nr. VIII, Capitolul I din Legea cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice nr. 153/2017cu modificările și completările ulterioare, HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici cu modificarile si completarile ulterioare precum șiînbaza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandeminiei de COVID-19.

  1. Condiții de desfășurare a concursului:
  • Dosarele candidaților se depun la sediul Primăriei Tritenii de Jos, jud. Cluj în termen de 20 zile de la afișarea anunțului, începând cu data de 06. 12.2021 pâna în data de 27.12.2021, ora 13:00;
  • Selecția dosarelor se va face întermen de 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
  • Susținere probă scrisă în data de 05.01.2022, ora 10:00;
  • Susținere interviu: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, respectiv în data de 10.01.2022, ora 10:00;

CONDIȚII DE PARTICIPARE:

  1. a) are cetăţenia română;
  2. b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
  4. d) are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe bază adeverinței eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate,

f)îndeplineşte condiţiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

  1. g) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice pentru ocuparea funcției publice de execuție:

  • Studii medii(absolvite cu diploma de bacalaureat);

Dosarul de înscrierevacuprinde:

  1. a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  4. d) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  5. e) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  6. f) curriculum vitae;
  7. g) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.

Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

Durata timpului de muncă este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

Bibliografia pentru proba scrisă – Referent, clasa III, grad profesional debutant:

  1. Constituţia României, republicată;

2.Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

  1. Capitolele II, VI şi VII din Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu completările şi modificările ulterioare;
  2. Capitolele II şi III din Legea 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu completările şi modificările ulterioare;
  3. Capitolul I din Legea 416/2001 privind venitul minim garantat, cu completările şi modificările ulterioare;
  4. Capitolele I si II din Legea 277/2010 privind alocatia pentru susţinerea familiei, republicată, cu completările şi modificările ulterioare;
  5. Articolele 1-21 din OUG 111/2020 privind concediul si indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor.

Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor, relaţii suplimentare privind bibliografia, conţinutul dosarului şi modul de desfăşurare a concursului sunt: PRIMĂRIA TRITENII DE JOS, str. Principală, nr.392, jud. Cluj, tel. 0264285998. Persoană de contact – Adina Alexandra Sucuturdean, tel 0751405639.

Prezentul anunț se publică pe site-ul instituţiei www.primariatriteniidejos.ro în secţiunea Anunţuri şi la avizierul Primăriei Comunei Tritenii de Jos în data de 06.12.2021.

Primar, Alexandru-Iosif Dan

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS