<
Actualitate

ANUNȚ -în atenția cetățenilor cartierului Sâncrai-

În perioada 02.08 – 10.08.2021, reprezentanții operatorului de salubritate, S.C.Supercom, vor fi prezenți în teren – pe străzile – Liviu Rebreanu, Vasile Lucaci, 1 Decembrie de la biserica din Sâncrai (numerele cu soț și fără soț), Tudor Vladimirescu și Livezii.

Aceștia vor întocmi contracte de prestări servicii de salubritate cu toți cetățenii din zonele de case. De asemenea, cetățenii care vor semna contractele de salubritate, vor primi încă două pubele ecologice, una destinată deșeurilor de hârtie și carton și una pentru plastic și metal.

Vă reamintim codul de culori aferent fiecărei fracții de deșeuri:

– deșeurile din hârtie și carton (ambalate separat, în saci menajeri) se vor depozita în eurocontainerele ALBASTRE;

– deșeurile din plastic și metal (ambalate separat, în saci menajeri) se vor depozita în eurocontainerele GALBENE;

– deșeurile reziduale, respectiv resturi de fructe, legume, resturi de mâncare etc. (ambalate separat, în saci menajeri) se vor depozita în eurocontainerele NEGRE;

„Cât arunci atât plătești” este noul principiu de funcționare a colectării selective a deșeurilor din zona de case. Astfel, fiecare pubelă va fi cântărită, astfel încât oamenii vor plăti în funcție de cantitatea de deșeuri aruncate.

Persoanele care doresc să contracteze serviciile SC Supercom SA pot contacta operatorul de salubritate, fie pe email cluj@supercom.ro, fie la telefon: 0755 – 578746, de luni până vineri.

Direcția Relații cu Comunitatea.

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS