<
Actualitate

Anunţ de participare la licitaţie deschisă pentru închiriere bunuri

Anunţ de participare la licitaţie deschisă pentru închiriere bunuri


1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Câmpia Turzii, cod de identificare fiscală 4354566, Câmpia Turzii, str. Laminoriștilor nr. 2, județul Cluj, telefon: 0264-368001, fax: 0264-365467, e-mail:
primaria@campiaturzii.ro


2. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: spațiul nr. 2 în suprafață de 36,82 mp, din Hala Agroalimentară ,,Piața Unirii” situată în municipiul Câmpia Turzii, piața Unirii, nr. 22, jud. Cluj, înscrisă în CF nr. 52198 Câmpia Turzii, sub A1.1, având număr
cadastral 52198-C1, care aparține domeniului public al municipiului Câmpia Turzii.


Închirierea se face conform art. 333 și art. 335 din O.U.G. nr. 57/2019 și conform H.C.L. nr. din 37 din 29.02.2024.
2. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentația de atribuire se poate obține de la sediul Municipiului Câmpia Turzii, str. Laminoriștilor nr. 2, camera 38, județul Cluj, sau se poate descărca în format electronic, gratuit, de la adresa www.campiaturzii.ro, secțiunea consiliul local/acte administrative/hotărâri de consiliu local 3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Serviciul Evidența și Gestiunea Patrimoniului din cadrul Municipiului Câmpia Turzii, județul Cluj 3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 11.07.2024, ora 16.00
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 18.07.2024, ora 16.00

Primăria Municipiului Câmpia Turzii, Serviciul Evidenţa şi Gestiunea Patrimoniului Str. Laminoriştilor, nr. 2, Tel: (+40) 264 368 002, interior 143; Fax (+40) 264 365 467 mail: primaria@campiaturzii.ro; www.campiaturzii.ro
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Municipiul Câmpia Turzii, str. Laminoriștilor nr. 2, camera 1, județul Cluj
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 19.07.2024, ora 11.00, sala de ședințe a Municipiului Câmpia Turzii, str. Laminoriștilor nr. 2, județul Cluj
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Cluj, Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 2-4, cod poștal 400117, telefon: 0264-596111; fax: 0264-595844, e-mail: tr-cluj-reg@just.ro
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 27.06.2024
PRIMAR                                                                                                SECRETAR GENERAL
Dorin Nicolae LOJIGAN                                                                     Nicolae ȘTEFAN

p.ȘEF SERVICIU EVIDENȚA ȘI GESTIUNEA PATRIMONIULUI
Lucrețiu ROMAN

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS