Potrivit unei sesizări adresate redacției Ziarului 21 de câțiva angajați ai companiei care prestează serviciul de salubritate la Turda, compania Supercom înregistrează întârzieri de câteva luni la distribuirea bonurilor de masă cuvenite salariaților care lucrează la punctul de lucru al Lotului 2.
Angajații care au sesizat Ziarul 21 în legătură cu această situație susțin că anul acesta nu au mai primit bonurile de masă aferente lunilor ianuarie, februarie și martie, deși pe fluturașul de salariu figurează și bonurile de masă).
Supercom (punctul de lucru Mihai Viteazu, Lot 2 Turda) a înregistrat întârzieri de câteva luni la acordarea bonurilor de masă și anul trecut. Atunci, salariații și-au primit bonurile de masă restante în luna decembrie, după ce presa turdeană a făcut publică această problemă. În funcție de numărul zilelor lucrătoare, salariații Supercom au dreptul la 20 sau 21 de bonuri de masă, lunar. Un bon de masă valorează zece lei. Potrivit angajaților care au sesizat Ziarul 21 în legătură cu acest aspect, nici salariile nu se plătesc la timp, dar în acest caz întârzierea este de câteva zile, nu de câteva luni.
Redacția Ziarului 21 a solicitat conducerii Supercom Cluj un punct de vedere în legătură cu situația semnalată de angajații de la punctul de lucru Turda, dar directorul firmei, Nicolae Bucșă, nu a putut fi contactat telefonic. Așteptăm în continuare un răspuns la solicitarea de informații transminsă Supercom prin e-mail, pe adresa de contact ce figurează pe site-ul companiei.
Supercom prestează servicii de salubritate în șapte județe din România: Cluj (trei loturi), Hunedoara (trei loturi), Bistrița-Năsăud, Caraș-Severin, Ilfov, Dâmbovița și Ialomița. În total, compania are 3 mii de angajați, se percizează pe site-ul firmei Supercom.
Emil HĂLĂȘTUAN