Alis Grup a anunțat oficial, în cadrul unui eveniment, că a bătut palma ca una dintre cele mai puternice companii din Europa: FlixBus, astfel, compania FlixBus intră pe piața din România printr-un parteneriat semnat în exclusivitate cu cei de la Alis Group.
“Autocarele sunt de ultimă generație, minim Euro 5 sau Euro 6. Autocarele au minim 5.000 de km la bord, cât a fost transportat de la achiziție și până la noi. Sunt autocare cu dotări de ultimă generație care oferă Wifi permanent și gratuit, încărcătoare, spațiu foarte generos și bagaje gratuite”, a spus Florin Crișan, directorul general Alis Holiday Group, partenerul Flixbus, citat de presa clujeană.
Autocarele au Wifi, prize și USB chiar lângă scaune, spații mai mari pentru picioare, toaletă în autocar și televizor. Noutatea este standardul ridicat, cu care se laudă cei de la FlixBus și care este respectat indiferent de partenerul cu care lucrează.
”Noutatea este începerea colaborării dintre Alis Holiday și FlixBus. Lansarea serviciului de smartbus în România, serviciu care oferă cetățenilor români posibilitatea de a călători în toată Europa la tarife decente, în condiții mai mult decât decente”, a mai completat Florin Crișan, directorul general Alis Holiday Group, partenerul Flixbus.
FlixBus, prin parteneratul Alis Grup, o să includă 5 linii internationale, care cuprind Transilvania, Banatul și Crișana, și regiunea Maramureșului, dar și alte 16 destinații precum: Sibiu – Budapesta, Miercurea-Ciuc – Budapesta/Viena și Timișoara – Budapesta / Viena.
O altă noutate anunțată de Alis Grup este proiectul: Transfero, care urmărește asigurarea calatoriei pâna la domiciliu a persoanelor care sosesc pe Aeroportul din Cluj-Napoca.