Direcția de Asistență Socială Turda anunță calendarul înscrierilor la creșe pentru anul școlar 2020 – 2021.
📌Actele necesare pentru dosarul de înscriere în creșe:
-cerere tip
-certificatul de naștere al copilului în copie;
-actele de identitate ale părinților/reprezentanților legali, și după caz, copie a hotărârii judecătorești privind copilul;
-adeverință cu veniturile brute realizate de către părinți/reprezențanții legali în ultimele 6 luni;
-adeverință de la medicul de familie care atestă că este clinic sănătos copilul;
-fișa de imunizare întocmită conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății cu privire la intrarea copilului în colectivitate;
-dosar plic;
📌02.06.2020 – 15.06.2020 – Preluarea dosarelor la sediul DAS Turda, str. Dacia nr. 1, Luni – Joi între orele 08:00 – 13:00 și Vineri între orele 08:00 – 12:00 sau online la adresa office@asistentasocialaturda.ro
📌16.06.2020 – 19.06.2020 – Evaluarea dosarelor de către comisia de înscrieri.
📌22.06.2020 – afișarea listelor cu copiii admiși.
La momentul intrării copiilor în colectivitate, dosarele vor fi completate cu următoarele acte:
•Adeverință de la medicul de familie/aviz epidemiologic pentru intrarea copilului în colectivitate;
•Contractul, privind furnizarea de servicii, încheiat între părinte/reprezentant legal al copilului și conducerea unității; (formularul se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau se descarcă de pe site-ul Primăriei)
•Formularul privind istoricul stării de sănătate a copilului, de la naștere până la intrarea în colectivitate (formularul se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau se descarcă de pe site-ul Primăriei
Contact:
Creșa nr. 5 – 0751-232527
Creșa nr. 4 – 0738-978279
📍Totodată aducem la cunoștința publicului că hrana pentru copii este preparată de către personalul creșelor, existând meniuri zilnice care vor fi aduse la cunoștința părinților.
Conform dispozițiilor legale părinții sunt obligați să suporte o parte din costurile hranei copiilor.