În conformitate cu prevederile art. 139, Ordonanța de Urgență 57/2019 ,privind Codul Administrativ și a Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului local al comunei Mihai Viteazu, jud. Cluj, va invitam la lucrările ședinței ordinare a Consiliului local al comunei Mihai Viteazu ,ce vor avea loc în data de Marți 26.11.2019 ,orele 16 în sala de ședințe a Consiliului local Mihai Viteazu, str. Principala nr. 1014,tel./fax nr. 329101,329100 sau e-mail: primariamihaiviteazu@yahoo.com ,cu următoarea ordine de zi:
- Proiect de hotărâre privind includerea în domeniul privat a utilajelor achiziționate pe proiectul european,, Achiziționarea de utilaje pentru dezvoltarea serviciilor de baza din comuna Mihai Viteazu, jud. Cluj apelul de selecție deschis de GAL-ul Poarta Apusenilor , măsura M5_6B Dezvoltarea serviciilor de bază.
inițiator -Zeng Ioan -primar
2 Proiect de hotărâre privind însușirea Procesului verbal al comisiei de negociere a redevenței pentru spațiile având destinația de cabinete medicale din contractele de concesiune nr. 8956,8957,8958,8959,8960,8961 din data de 30.10.2015, stabilit ca fiind 1, 25 euro/mp/an precum și întocmirea actelor adiționale privind nivelul redevenței și termenele de plată începând cu anul 2020.
inițiator -Zeng Ioan -primar
3 Diverse întrebari,interpelari propuneri ale consilierilor ,cereri, sesizări, reclamații provenite de la persoane fizice sau juridice din comuna, de competenta Consiliului local
Materiale acestei ședințe pot fi consultate începând cu data de 26.11. 2019 orele 10,00 ,
Președinții de comisii își vor convoca membrii, pentru discutarea punctelor de pe ordinea de zi, întocmind proces verbal de comisie iar în data de marți 22 noiembrie 2019 orele 15,00 vor fi prezenți toți consilierii pentru consultarea și aprobarea Procesului verbal al ședinței anterioare.
Secretar general U.A.T
Stăvariu Tudor Călin