<
Administraţie

PROGRAMUL ANUAL al finanţărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al municipiului Câmpia Turz

PROGRAMUL ANUAL

al finanţărilor nerambursabile alocate de la bugetul local al municipiului Câmpia Turzii

pentru activităţi nonprofit de interes local pentru anul 2019

 

Autoritatea finanţatoare, municipiul Câmpia Turzii, cu sediul în Câmpia Turzii, str. Laminoriștilor, nr.2, telefon (+40)264-368.001, fax (+40)264-365.467, e-mail: primaria@campiaturzii.ro, face cunoscut Programul anual al finanţărilor nerambursabile de la bugetul propriu, pe anul 2019, pentru activităţi nonprofit de interes local pentru următoarele arii tematice, în condițiile prevăzute de Legea nr.350/2005, în valoare totală de 950.000 lei, astfel cum a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.71 din 21.05.2019 și conform disponibilităților bugetare aprobate prin Hotărârea Consiliului Local                              nr.57 din 23.04.2019 privind aprobarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli al Municipiului Câmpia Turzii pentru anul 2019.

Sumele, defalcate pe arii tematice, propuse pentru finanțare sunt următoarele:

  1. Aria tematică I: Cultură – 50.000 lei;
  2. Aria tematică II: Culte – 100.000 lei;
  3. Aria tematică III: Sport – 800.000 lei.

 

 

PRIMAR,                                                                              Director executiv,

Dorin Nicolae LOJIGAN                                                               Monica CHEREJDI

 

 

Întocmit,

Lucica GOLFIN – Șef Serviciul Cultură,

Click aici pentru a adăuga un comentariu

Adaugă un comentariu

Comentariile trebuie să respecte regulile de utilizare.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Farmacia Dr.Max
Bitcoin Exchange Liga 1 Case Pariuri Online

Ziarul care te prinde

© Ziarul 21 Turda | Materialele de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul scris al reprezentanţilor publicaţiei Ziarul 21.

  SUS