Municipiul Turda a semnat contractul de finanțare nr. 44/26.01.2018 pentru proiectul „Consolidarea capacității instituționale a Primăriei Municipiului Turda prin implementarea sistemului de management al calității”, finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă, cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European.
Obiectivul general al proiectului este creșterea capacității instituționale a Municipiului Turda prin introducerea sistemului de management al performanței și calității ISO 9001:2015 în cadrul UAT Municipiul Turda în vederea optimizării proceselor orientate către beneficiari, în concordanță cu Strategia pentru consolidarea administrației publice 2014-2020.
Obictivele specifice ale proiectului sunt următoarele:
OS 1: Crearea și operaționalizarea cadrului instituțional necesar pentru implementarea sistemului de management al performantei și calității ISO 9001:2015;
OS 2: Implementarea și menținerea unui sistem de evaluare a calității prestațiilor bazat pe indicatori de performanță și management adecvați;
OS 3: Modernizarea infrastructurii și a instrumentelor de lucru în scopul eficientizării modului de derulare a activităților confom noului standard implementat;
OS 4: Creșterea nivelului de pregătire, cunoștințe și abilități ale personalului din cadrul Primăriei Municipiului Turda în domeniul managementului calității și performanței instituționale;
OS 5: Dobândirea și menținerea calității de entitate certificată ISO 9001:2015.
Perioada de implementare a proiectului este de 8 luni.
Valoarea totală a proiectului este de 423.085,46 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă reprezintă 414.623,75 lei (359.622,64 lei din FSE și 55.001,11 lei din bugetul național), și 8.461,71 lei contribuție din bugetul local.
Pentru detalii despre proiect, puteți contacta echipa de implementare.
Contact:
Manager de proiect,
Apahidean Dorin
Tel. 0264.313.160, int. 118
administratorpublic@primariaturda.ro