Cristian Matei, primarul municipiului Turda a lansat pe pagina personală de facebook un sondaj de opinie, privind utilitatea înființări Biroului Unic pentru cetățenii Municipiului Turda.
„Ne apropiem cu pași repezi de finalizarea lucrărilor pentru Biroul Unic al Serviciilor Primăriei Turda, spațiu destinat exclusiv lucrului cu publicul.
Concret, prin cele 10 direcții/servicii, care activează în cadrul Biroului Unic, cetățenii nu trebuie să mai parcurgă o cale dificilă pentru obținerea informațiilor sau documentațiilor necesare, iar timpul petrecut la ghișee se va scurta considerabil.
În cadrul Biroului Unic, cetățenii au posibilitatea de a-și soluționa cu promptitudine cererile pentru următoarele servicii:
•Încasare impozite și taxe locale
•Declarații impunere taxe locale
•Urbanism, amenajarea teritoriului și cadastru
•Autorizări servicii de transport local
•Administrare fond locativ
•Evidență patrimoniului și gis
•Dezvoltare publică și investiții
•Serviciu administrare locală
Biroul Unic are că obiect de activitate reprezentarea Primăriei Turda în raporturile cu persoanele fizice şi juridice, privind informarea pe probleme administrative şi soluţionarea cererilor cetățenilor, ceea ce creşte gradul de transparenţă, dar şi gradul de responsabilitate juridică a administraţiei publice faţă de cetăţean.
Considerați utila înființarea Biroului Unic pentru cetățenii Municipiului Turda?”