În semestrul doi al anului 2017, Serviciul Informare și Relații Publice a înregistrat 60 de petiții, sesizări și reclamații de la cetățenii municipiului Câmpia Turzii. Cetățenii pot adresa o petiție sau o reclamație fie personal, pe suport de hârtie, prin poștă, fie prin e-mail ori fax. În mod normal termenul pentru soluționarea petițiilor este de 30 de zile, cu posibilitatea prelungirii cu cel mult 15 zile în situația în care aspectele sesizate prin petiție necesită o cercetare amănunțită.
Petițiile pot fi adresate atât de persoane fizice cât și juridice, astfel din cele 60 de petiții, sesizări și reclamații, 44 au provenit de la persoanele fizice și 16 petiții de la persoane juridice.
Principale solicitări adresate prin intermediul petițiilor au vizat aspecte referitoare la:
-probleme edilitar gospodărești
-câini vagabonzi
-probleme comerciale
-depozitare gunoi
-tăieri arbori
-iluminat public, canalizare, utilități, infrastructură
-locuri de parcare
-executare lucrări fără autorizație de construire
-disciplină în construcții, etc.
Din totalul de 60 de petiții, pentru un număr de 54 s-a comunicat un răspuns, în timp ce 6 petiții sunt în curs de soluționare.
